Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren en Dame,

Ik ga over 2 maanden lekker 3 weken naar het heerlijke eiland Bali.

Weten jullie of er nog speciale scheerdingen daar te verkrijgen zijn, waar ik naar moet uitkijken?

Hoor graag van jullie. :D

Posted

Over het algemeen hebben aziaten geen of nauwelijks baardgroei en vind je daardoor moeilijk scheerartikelen ! overigens ben ik zelf nooit naar Bali geweest maar wel naar Thailand.Daar hadden ze alleen wat van die wegwerp scheermesjes troep en lemon scheerschuim uit zo'n spuitbus. Dus verwacht er maar niet veel van.

Je kunt wel kijken op de markt of ze 'Feather' scheermesjes of Gillette super thin's ofzo hebben voor weinig.

Posted

was 1 maand geleden in bali, en idd niets te vinden voor wat betreft het betere scheerspul.

wel DE mesjes van Gillette, merk/type goal. rode verpakking die vind ik wel aardig en zijn gek genoeg te vinden in de veel al goedkopere supermarkt.

heb ook een lekker aftershave kunnen vinden die ik niet zo gauw op nederlandse pagina's kon vinden. Gillette cool wave splash. maar heb dan ook niet heel intensief gezocht.

heel veel wegwerp mesjes en cartridge scheerspulen.

heb wel gemerkt dat in mijn geval als ik veel zwem in chloor zwembaden ik echt pre-shave nodig heb en die had ik natuurlijk niet meegenomen.

hopelijk heb je hier wat aan