Jump to content

Recommended Posts

Posted

Geachte mede scheerders.

Ik kwam vanmiddag bij een surf tochtje op internet,een leuk winkeltje tegen: Bink Fournituren haarlem.

fournituren?zult u zeggen dat is toch?garen,naald en elestiek voor me geknapte boxer?

Ook dat,deze mensen hebben het nu eens uitgebreid met borstels in het wijdste zin des woords.

Zo ook met scheerkwasten van met olie behandeld beuken,olijfhout en esdoorn dat nu net wenge lijkt.

en die als haren knor-knor en fijn-das haren hebben,

Scheermessen in de type's Mach 3 en De en ook in beuken ,olijf en rvs metaal

En scheerzeep.alles wat de vergulde hand heeft en aangevuld me de bekende ronde 65 grams harde zeepjes van Muthle en die van gold-dachs met dat dasje op het etiket.,alles is van duits fabrikaat.

Zie www.binkfournituren.nl ,ook zie openings tijden aldaar,ze zitten in de kleine houtweg.

Groetjes.

Co

Posted
Bedankt voor de link. Ik ga er eens zomaar wat snuffelen...

maar ook voor de andere artikelen die ze nu al hebben.

ik heb voor 17 uur op me gemak van alles bij ze zitten te door lezen.

en wat blijkt? ze bestellen nu al van alles op verzoek van klanten om zo hun assortiment uitte breiden en te vreden klanten te hebben.

Neem nou bv die grote dichte metalen scheerkom die van het merk gold-dachs van de site van paul kox in aug 2013 gekocht heb zal veel langer mee gaan dan die houten zeep kommen

maar in nl zie je nergens meer op de site's staan terwijl ze idieaal zijn

nu zit sinds de kerst me harde stuk jermyn zeep der in.

en heb ik voor me dvh tabletten ,2 kommetjes bij de dieren webshop beckz.nl gekocht voor e.1,50 per stuk=intern boven 110 mm boden intern 90 mm, hoogte intern 23 mm,dus heel mooi voor me dvh zeep

als deksel heb ik nu maar 4 deksel;s van kunststof-perpex is dus net kunstglas uit gezaagd thuis.

maar ben nu wel gereed.

bink heeft ook die hele praktische ragebol borstels,waar mee je mooi op een lange stok buiten je grote spiegelramen mee kan lappen.

als de mensen van bink de vraag van de scheer artikelen kennen uit de markt, dan kan er ook in haarlem hele mooie dingen gebeuren .

ze zijn nu pas 2 jaar bezig.

gr.

co.

Posted

Niks bijzonders gezien eigenlijk (sowieso niet op scheergebied, de rest heb ik nog niet naar gekeken.)

Wel een krabber gezien, welke volgens mij gewoon een Edwin Jagger is voor een veel te hoge prijs. (50 euries voor een EJ de89??! :o )