Jump to content

Beste Wensen

efsk

Recommended Posts

Heren, Dames ook,

Niet had ik kunnen bevroeden, zo rond de jaarwisseling 2013-2014, dat een klusje waar ik een zo grote hekel aan had als scheren gedurende de maanden die komen gingen zou verworden tot een Grote Diep Gekoesterde Luxe. Het afscheid van de cartridges, de eerste aanschaf van een krabber, de worsteling daarmee en de kennismaking met dit forum, de overstap naar het open mes, het zijn allemaal dingen die mijn leven danig verrijkt hebben.

Het lezen van al jullie posts alhier is niet altijd even makkelijk :ugeek: maar draagt aan die verrijking zeker wel bij. Een aantal van jullie heb ik mogen ontmoeten wat mij zeer veel genoegen heeft gedaan en de onbaatzuchtigheid waarmee forumleden hun tijd opofferden om mij als beginnende scheerder uit de brand te helpen, en iets gevorderde scheerder op een hoger plan, was hartverwarmend.

Ik kan alleen maar hopen dat het komend jaar op dit gebied net zo'n warm bad zal blijken als het reeds bijna afgelopen jaar.

U allen: dank voor bovenstaand. Moge het komende jaar u niets dan vreugde, geluk en gezondheid brengen, blijf heel, en laten we vooral verder gaan met stapje voor stapje deze wereld een betere plek te maken.

U allen: dank voor bovenstaand. Moge het komende jaar u niets dan vreugde, geluk en gezondheid brengen, blijf heel, en laten we vooral verder gaan met stapje voor stapje deze wereld een betere plek te maken.

We moeten er zelf een gezellige plaats van blijven maken op het forum, hopelijk breidt de familie zich nog flink uit, plaats genoeg in het warme bad!

En wat er ook op ons afkomt het komende jaar maak er het beste van.

“Misery needs your conspiracy; it needs your help. Without your resistance misery cannot survive”

Ik sluit me van harte aan bij Richard. Ik had nooit kunnen bevroeden dat een noodzakelijk kwaad uit zou kunnen groeien tot een gekoesterde hobby/verslaving, onbaatzuchtig gedragen en geholpen door de overige mensen in dit warme bad.

Laten we er met zijn allen voor zorgen dat er nog meer mensen in ons bad plaatsnemen want, zoals Snuff zegt, er is nog plek zat. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En aangezien er volgens het CBS meer dan 6 miljoen mannen zijn, hebben we best groeipotentie ;) . Ik hoop in ieder geval op een nieuw jaar met een hoop lol, (zelf)spot, gezelligheid, tips, trucs, hulp, nieuwe produkten en ontdekkingen voor en met elkaar op ONS superforum!

In ieder geval veel plezier en gezelligheid vandaag en vanavond. Geniet, maar doe voorzichtig, want het zou een beetje naar zijn als je het nieuwe jaar moet beginnen met leren scheren met je andere hand. Iedereen alvast een heel goed uiteinde en een nog veel beter begin!

Beste vrienden,

Ik heb van jullie genoten in het jaar 2014.

En ik zal dat in 2015 ook doen en ik hoop dat dat wederkerig is.

Er is niks beter dan geluk. Dus ik volsta met dat jullie allemaal toe te wensen. Want geluk sublimeert al het andere welzijn.

Warme groet,

Joost

Gisteravond iets na 8 al in bed met enorme buikpijn, overgeven, en dergelijke toestanden meer. Het zal het laatste restje zondigheid geweest zijn die er nog uit moest om een nieuw jaar te kunnen starten :-)

fijn 2015 toegewenst en houd jullie een beetje in qua aankopen hé!

Kijk dat bedoel ik en dan lig ik er als rijpere 50ger gelijk uit :evil::evil: dacht het niet heren !!!! Ik zit hier best en wens geen jonge blonde zwetende blondines !!

Niks van! Jij was hier eerst, je moet je grond staan! Trouwens die mannen jagen graag maar eenmaal ze het vast hebben weten ze niet wat er mee doen :lol:

Dank je Snuf en nou denk ik niet dat slanke jonge Zweedse blondines nou direct de vreemde hobby scheren met klapmessen hebben hahahhaha dus het zal wel niet zo snel storm lopen met nieuwe leden van dat kaliber en zit ik als ouwe scheerdoos heel gezellig in jullie badje :D:D:D

Gelukkig nieuwjaar allemaal , kus Silly