efsk Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Heren, Dames ook, Niet had ik kunnen bevroeden, zo rond de jaarwisseling 2013-2014, dat een klusje waar ik een zo grote hekel aan had als scheren gedurende de maanden die komen gingen zou verworden tot een Grote Diep Gekoesterde Luxe. Het afscheid van de cartridges, de eerste aanschaf van een krabber, de worsteling daarmee en de kennismaking met dit forum, de overstap naar het open mes, het zijn allemaal dingen die mijn leven danig verrijkt hebben. Het lezen van al jullie posts alhier is niet altijd even makkelijk maar draagt aan die verrijking zeker wel bij. Een aantal van jullie heb ik mogen ontmoeten wat mij zeer veel genoegen heeft gedaan en de onbaatzuchtigheid waarmee forumleden hun tijd opofferden om mij als beginnende scheerder uit de brand te helpen, en iets gevorderde scheerder op een hoger plan, was hartverwarmend. Ik kan alleen maar hopen dat het komend jaar op dit gebied net zo'n warm bad zal blijken als het reeds bijna afgelopen jaar. U allen: dank voor bovenstaand. Moge het komende jaar u niets dan vreugde, geluk en gezondheid brengen, blijf heel, en laten we vooral verder gaan met stapje voor stapje deze wereld een betere plek te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Richard, bedankt! Van mij ook de allerbeste wensen voor iedereen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Heare heare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 U allen: dank voor bovenstaand. Moge het komende jaar u niets dan vreugde, geluk en gezondheid brengen, blijf heel, en laten we vooral verder gaan met stapje voor stapje deze wereld een betere plek te maken. We moeten er zelf een gezellige plaats van blijven maken op het forum, hopelijk breidt de familie zich nog flink uit, plaats genoeg in het warme bad! En wat er ook op ons afkomt het komende jaar maak er het beste van. “Misery needs your conspiracy; it needs your help. Without your resistance misery cannot survive” Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Ik sluit me van harte aan bij Richard. Ik had nooit kunnen bevroeden dat een noodzakelijk kwaad uit zou kunnen groeien tot een gekoesterde hobby/verslaving, onbaatzuchtig gedragen en geholpen door de overige mensen in dit warme bad. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat er nog meer mensen in ons bad plaatsnemen want, zoals Snuff zegt, er is nog plek zat. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En aangezien er volgens het CBS meer dan 6 miljoen mannen zijn, hebben we best groeipotentie . Ik hoop in ieder geval op een nieuw jaar met een hoop lol, (zelf)spot, gezelligheid, tips, trucs, hulp, nieuwe produkten en ontdekkingen voor en met elkaar op ONS superforum! In ieder geval veel plezier en gezelligheid vandaag en vanavond. Geniet, maar doe voorzichtig, want het zou een beetje naar zijn als je het nieuwe jaar moet beginnen met leren scheren met je andere hand. Iedereen alvast een heel goed uiteinde en een nog veel beter begin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Ik voel mij ook heel best in jullie warme bad ! Lieve mannen allemaal een geweldig en gezond 2015 en een fijne jaarwisseling. Kus Silly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 We willen meer vrouwen in ons bad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 En dan vooral Zweedse blondines van in de twintig (hoewel iets ouder ook wel mag hoor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Mooie woorden Richard! Iedereen alvast een heel mooi 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 En dan vooral Zweedse blondines van in de twintig (hoewel iets ouder ook wel mag hoor) Kijk dat bedoel ik en dan lig ik er als rijpere 50ger gelijk uit dacht het niet heren !!!! Ik zit hier best en wens geen jonge blonde zwetende blondines !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 [align=center][/align] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gargoyle Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Iedereen een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2015! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Een prachtig glad 2015! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Iedereen hier, nog een gelukkig nieuw Jaar ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Beste vrienden, Ik heb van jullie genoten in het jaar 2014. En ik zal dat in 2015 ook doen en ik hoop dat dat wederkerig is. Er is niks beter dan geluk. Dus ik volsta met dat jullie allemaal toe te wensen. Want geluk sublimeert al het andere welzijn. Warme groet, Joost Link to comment Share on other sites More sharing options...
highlander78 Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 De beste wensen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moxie66 Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 ieder een goed 2015 !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Gisteravond iets na 8 al in bed met enorme buikpijn, overgeven, en dergelijke toestanden meer. Het zal het laatste restje zondigheid geweest zijn die er nog uit moest om een nieuw jaar te kunnen starten fijn 2015 toegewenst en houd jullie een beetje in qua aankopen hé! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Beterschap Snuff en aan allen een fijn, gezond en glad 2015! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Kijk dat bedoel ik en dan lig ik er als rijpere 50ger gelijk uit dacht het niet heren !!!! Ik zit hier best en wens geen jonge blonde zwetende blondines !! Niks van! Jij was hier eerst, je moet je grond staan! Trouwens die mannen jagen graag maar eenmaal ze het vast hebben weten ze niet wat er mee doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Gewoon, hier en daar een streling of een kusje, een lief woordje, beetje minetten en ga zo maar verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Dank je Snuf en nou denk ik niet dat slanke jonge Zweedse blondines nou direct de vreemde hobby scheren met klapmessen hebben hahahhaha dus het zal wel niet zo snel storm lopen met nieuwe leden van dat kaliber en zit ik als ouwe scheerdoos heel gezellig in jullie badje Gelukkig nieuwjaar allemaal , kus Silly Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Gezondheid, wijsheid en vooral veel plezier in 2015. Blijf lachen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Iedereen een gezond, gelukkig, glad en vooral humorvol 2015! @Syl: nee, die Zweedse blondines kunnen waarschijnlijk niet met een klapmes overweg, dus jij hebt wel een streepje voor hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 1, 2015 Share Posted January 1, 2015 Gewoon, hier en daar een streling of een kusje, een lief woordje, beetje minetten en ga zo maar verder Zie je wel dat ze het niet weten Blijkbaar geen ervaring met Zweedse meisjes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts