tomtom Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 na een drukke tijd heb ik weer ff tijd gehad voor me zelf. gezien ik niet al te veel ruimte heb in mijn bad kamer en er toch wel wat aan te pas komt om je te kunnen scheren, vroeg ik mij toch wel af hoe jullie het doen? ik heb voor mijn zelf al zeg ik het zelf een zeer mooie oplossing bedacht. terug kijkend naar vroeger en de barber style heb ik een hele mooi aan koop gedaan. het gaat hier om een zo geheten was tafel. nu alleen nog een mooi lampetsetje en dan is hij compleet. dus nu aan jullie, hebben jullie hier ook een hoekje voor of is het gewoon de badkamer. gr tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat mooi !!! jeetje zeg dat is prachtig echt mooi, dat is een feest om aan te scheren !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted December 30, 2014 Share Posted December 30, 2014 Met vooruitziende blik hebben we voor de oplevering van dit huis de badkamer veranderd. Standaard werd het geleverd met douche, ligbad, toilet en één wastafel en dat werd al met al redelijk krap. Door het ligbad te laten vervallen en een tweede wastafel te laten instaleren hebben we niet alleen een hoop ruimte maar bovendien altijd een wastafel vrij voor het scheren. Neemt niet weg dat je een fraaie oplossing gevonden hebt. Bij mijn vader staat nog een soortgelijke tafel (was van mijn grootouders) met lampetstel op de slaapkamer maar die wordt niet als zodanig gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Mooi kastje. Wil ik ook.! Zet ik mijn scheerstoel er voor en begin een thuisbarbier. Ga gelijk ff op mp kijken Oh oh !!! Als je een medewerkster zoekt ??? [ kunnen we het niet in Uithoorn doen op zaterdag ?? ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Een fraaie kast inderdaad! Ik scheer me, heel ordinair, gewoon in de badkamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Wouw, mooi meubelstuk, maar moet je achteraf en vooraf niet alsnog naar de badkamer voor water en het schoonmaken? Ik scheer me gewoon in de badkamer, heb ook de plek niet daar dus neem gewoon een krabber en een kwast mee als ik me wil scheren. Er liggen wel een paar zepen in de badkamer, maar ook niet allemaal: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Gaaf zeg, heb er helaas geen plek voor maat zou er graag een hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Prachtig, zo'n wastafel met marmeren blad. En dat kleine kastje ernaast. Vorig jaar heb ik bij een kringloop ook zoiets zien staan. Heel mooi. Ik ben er verschillende keren om heen gelopen en heb hem uiteindelijk niet gekocht omdat ik er geen ruimte voor heb. Zo jammer. Ik scheer me dus gewoon in de badkamer. Gelukkig wel aan een wastafel met veel bladruimte aan beide zijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 ik vind hem zeker heel mooi maar wat is de hoogte? Kan je jezelf daar staande voor scheren of is het de bedoeling dat je er voor gaat zitten? Hier is het trouwens gewoon de badkamer, ik zet altijd de vensters open, dan lijkt het ineens heel groot, zou dit kastje er niet kwijt kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Hier is het trouwens gewoon de badkamer, ik zet altijd de vensters open, dan lijkt het ineens heel groot, zou dit kastje er niet kwijt kunnen. Simpele maar doeltreffende oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 En jij dan Tom? Scheer jij je nou gewoon in de woonkamer naast de tv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Gewoon in de badkamer ... maar in een huis met drie vrouwen is het wel vechten om een plekje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Heel fraai kastje. En inderdaad een barbiersstoel ervoor en een lampetsetje erbij en je hebt een start als barbier. Ik scheer me gewoon in de badkamer. We hebben een dubbele wastafel, en daarbij ben ik de enige idioot die doordeweeks om 4.45 uur opstaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Mooi hoor Tom. Zo heb je mooi je plekje voor jezelf gecreëerd. Zelf scheer ik mij in de badkamer waar alles voorhanden is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 daarbij ben ik de enige idioot die doordeweeks om 4.45 uur opstaat Wellicht de enige Nederlandse maar in Belgie loopt er in ieder geval ook ééntje rond en dat terwijl hij niet hoeft te werken, dat is pas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Ik had het ook over Nederland. Ik weet dat er in België ook zo'n gek (hoewel eigenlijk nog ietsje gekker) rondloopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 En daarbij ben ik de enige idioot die doordeweeks om 4.45 uur opstaat Je andere hobby? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Nee hoor. Mijn vrouw stelt het niet op prijs als ik haar op dat tijdstip wek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Ik had het ook over Nederland. Ik weet dat er in België ook zo'n gek (hoewel eigenlijk nog ietsje gekker) rondloopt De mensen hier vragen zich eerder af "zou er iets mis zijn met hem? Hij doet zo normaal vandaag" Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtom Posted December 31, 2014 Author Share Posted December 31, 2014 bedankt jongens voor de complimenten. ten eerste voor de mensen die het graag willen weten hij is 1 meter breed en 50 cm diep de hooft is 80 cm. ik zelf heb een kruk waar mee ik me net aan comfortabel kan scheren ( ik zelf ben ook nog eens bijna 2 mtr) maar als je zou willen (bij de mijne in ieder geval) kan de spiegel nog hoger gehangen worden. het sanitaire gedeelte zou dan komen met een lampet set (voor de gene die niet weten wat dit is, dit is een was kom met een water kan zeep bakje en een kamen bakje) zelf dacht ik om een water koker neer te zetten op het kleine tafeltje of misschien een petroleum setje neer te zetten ik denk echter met katten dat dit niet heel verstandig is. en de ruimte...... je kan wel zeggen dat je geen ruimte hebt.... ruimte moet je maken. mijn "huis" is wel geteld 22m2 hier in heb ik een 2 persoons slaap bank, een kook eiland, een boeken kast en een tv meubel. dus ik denk dat dat een kwestie van willen is in plaats van kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobus75 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 (edited) ik heb het zo op gelost. Dit is dus me dagelijkse scheer gerei,zo gezegd. co. Edited December 31, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 je hebt ipv een foto ingevoegd geklikt op email invoegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 en de ruimte...... je kan wel zeggen dat je geen ruimte hebt.... ruimte moet je maken. Het kan natuurlijk altijd maar ik zou hem alleen in de badkamer willen en dat kan dus niet. Zittend scheren vind ik persoonlijk niet lekker omdat ik dan te ver van de spiegel afzit om nog iets te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtom Posted December 31, 2014 Author Share Posted December 31, 2014 @pi56 : sorry las over je bericht heen. Ja ik scheer me naast de tv zoals ik in me ander bericht schreef ik heb 22m2 me badkamer is behoorlijk klein t is echt alleen een wasbak and thats it. Verder staat me wc en douche der in. Verder heb ik der dus geen ruimte. @snuff: zit wat in idd t is niet optimaal maar vind het wel een mooie oplossing. Staat mooi en is goed te doen. Maar als je idd alleen in de badkamer wilt isbhet geen optie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 Je hebt natuurlijk gelijk. Waar een wil is is een weg. Maar die weg gaat bij mij langs mijn echtgenote en die houdt het hek dicht. Ik heb al een redelijk deel van de badkamer veroverd en daar zal het voorlopig bij blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts