Shaving Silly Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Zoals Rolf al aangaf in een ander topic : het is bijna zo ver : we nemen afscheid van 2014 maar wat zijn je goeie voornemens voor 2015 ?? Ik moet weer aan de lijn , de kilo's die ik er razendsnel had afgewerkt voor de kerst om in mijn mooie jurk te kunnen, zitten er na alle feestdagen [ en dan moeten de oliebollen nog komen] alweer weer gezellig aan en ik was door 2014 al wat aangekomen maar dat mocht wel. Maar ik ben nu weer helemaal Hollands welvaren , sexy mollig , warm en zacht , noem het iets maar er moet weer 5 kilo af !!! Verder ben ik eigenlijk helemaal goed bezig , heb nog wel wat wensen maar dat ligt niet zo in mijn hand. Wat zijn jullie goeie voornemens voor 2015 ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Afgezien van net zo'n plezier aan het scheren en alles wat daarbij hoort te beleven, niets. Simpelweg omdat iedereen het altijd heeft over goede voornemens, en het bijna altijd daarbij blijft. Hooguit volgt nog een futloze, futiele poging van twee of drie weken. Als je iets wilt bereiken heb je daar het nieuwe jaar niet voor nodig, dat kan altijd. Daarom dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Idem hier, alles wat ik me had voorgenomen is ook al gebeurd en we gaan op deze weg verder. Een beter vraag zou zijn voor de meesten wat waren je voornemens voor 2014 en is er ook iets van terechtgekomen (zoals cutthroat al aangaf). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 29, 2014 Author Share Posted December 29, 2014 Zou ik iets minder snel en scherp moeten worden ???? Heb ik weer loop ik in dat winkel centrum van A'veen , ik heb licht blauw / wit geblokte rijbroek aan met soortgelijk vest helemaal gezellig harige beenwarmers en crocks in de kleur van mijn trui. Loop nog ff door naar de Xenos , lopen er 2 kerels van DHL van die te dikke mannen, een met kale kop en die kale keek al een beetje van wat loopt daar nou en 2e keer passeren in het winkelcentrum wat vol met mensen is, kijkt hij weer en gaat hardop zingen Pipo de clown en Mamaloe waarop ik naast mij kijk en een normale meneer zie dus blijkbaar was het over mij dus ik bléér echt keihard door die passage : NEE JIJ TREKT VOLLE ZALEN !!!! Waarop iedereen naar die kale keek en ging gniffelen , zo die denkt volgende keer wel na voordat hij gaat zingen als hij mij ziet !!! De eikel moet zo bijdehand doen tegen zijn eigen vrouw als haar kleding hem niet bevalt ! Of ben ik gewoon spontaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Ik zou het je niet verbeterd hebben Die denkt inderdaad volgende keer even na voor hij probeert grappig te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Ik ga gewoon verder waar ik gebleven was. Meer fietsen, minder (over)werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 De enige juiste respons op zo'n grapjas. Ik had het zelf kunnen zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 29, 2014 Author Share Posted December 29, 2014 Het gaat pas in na 1-1-15 toch ?? De goeie voornemens !!! Ik had nog een bon van een gratis appeltaart van de Hema zo'n hele dikke en ben helemaal alleen hier en morgen ook dus niemand om te delen zoooooooooooooooooooooo jammer nou weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Voornemens....... Ik ga volgend jaar, na een jaar blessures weer lekker veel bereiken op hardloopgebied. Weer een mooie set aan halve marathons lopen met als klapper de halve van Egmond in 2016. Dit jaar sta ik helaas op de ski's tijdens Egmond Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 G E E N Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 G E E N Dito hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Ik heb het hele jaar door goede voornemens en meer kunnen er zonder verdrietig te worden echt niet meer bij . NEE dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Ik ben blijkbaar de enige op dit forum die te dik is en vaak ongezond leeft , te veel hooi op mijn vork neemt , te snibbig ben naar anderen en te laat ga slapen ???? Gelukkig ga ik er weer iets mee doen en denk waarschijnlijk aan het eind van 2015 de helft is niet gelukt maar de andere helft wel . Succes iedereen iig met nieuwe plannen en veranderingen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
QuantumCat Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Of de enige die daar een probleem van maakt en er dus verandering in wil brengen? de mijne zijn niet anders dan die van 2014 -dat lukte in 2014 al aardig en zal (dus) ook in 2015 gaan lukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Met een overgewicht , te weinig slaap en te veel hooi en al snibbig van nature word ik vanzelf een probleem voor mijn omgeving en mijzelf als ik het geen halt toe roep. Dus ik ga er weer wat aan doen !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Dus ik ga er weer wat aan doen !!! Waarop ik dan maar concludeer dat de goede voornemens van 2014 niet echt geholpen hebben dus...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Het is trouwens wel echt een vrouwending [ zitten miepen over hun gewicht of een dikke buik ] Mannen kloppen met 2 handen heel hard op hun bolle buik en roepen : wat denk je wat dat gekost heeft !!! of : Goed gereedschap hangt onder een afdak @ Talibeard , Ik ben in 2013 ........................... 22 kilo afgevallen door omstandigheden en lijnen en ben in 2014 weer 9 aangekomen en dat is net te veel dus er moeten er weer 5 af dan ben ik goed . Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Ik heb geen bolle buik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Tsja sorry dan is je gereedschap ook verroest Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Mijn gereedschap is goed onderhouden en derhalve geenszins roestig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Whoehoehoehahahaaaaaaaa!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 Tsja sorry dan is je gereedschap ook verroest Denk het niet, mijn gereedschap hangt ook niet onder een afdak want het wordt dagelijks gebruikt en gesmeerd Bij diegenen waar het onder een afdak hangt blijft het meestal hangen want niemand kijkt ernaar zelfs de eigenaar niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Hiihihiihihi en zo is het maar net Snuf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted January 2, 2015 Author Share Posted January 2, 2015 Ik zei ook wat dikke mannen roepen niet wat ook een feit is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted January 2, 2015 Share Posted January 2, 2015 De toon voor 2015 is weer gezet. Maar één goed voornemen is er in ieder geval niet gemaakt...... Misschien maar goed ook... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts