Jump to content

kleine probeer verpakkkingen - sampels scheedzeep/creme

Recommended Posts

Posted

Zijn er en zo ja bij wie kleine probeer verpakkingen of sampels van scheerzeep/creme te koop?

Heb mij laten adviseren om te gaan voor proraso groen, maar dit geeft mij zeker

Niet het Wauw effect dat ik zoek.

En voor dat ik net als met de Whisky's straks 10 flessen/potten heb staan die ik niet lekker vind

Ga ik door schade en schande nu eerst uitproberen voor ik koop.

Wie o wie

Posted

Ja, bij Maggard heb ik ook goede ervaringen.Ik Zag net dat ze ook 'DR Harris Sandelwood' hadden.Binnenkort maar is uitproberen.Denk ik :D

Posted
En voor dat ik net als met de Whisky's straks 10 flessen/potten heb staan die ik niet lekker vind.

Ga ik door schade en schande nu eerst uitproberen voor ik koop.

:shock: Welke whisky's zijn dit... ;)

Posted

Ik heb onlangs samples van de scheerzepen van Stirling Soap besteld. Vanwege alle weekenden en feestdagen heeft het wel 12 dagen geduurd voordat ze in huis waren. Voor vijf samples inclusief verzenden was ik geloof ik iets van €22 kwijt.

En voor wat betreft de whisky's die je hebt maar niet lust, we helpen je daar met alle plezier vanaf hoor ;)

Posted
En voor wat betreft de whisky's die je hebt maar niet lust, we helpen je daar met alle plezier vanaf hoor ;)

Of ruilen tegen wat sample's... ;)

• 3 months later...