Wimmie Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Zijn er en zo ja bij wie kleine probeer verpakkingen of sampels van scheerzeep/creme te koop? Heb mij laten adviseren om te gaan voor proraso groen, maar dit geeft mij zeker Niet het Wauw effect dat ik zoek. En voor dat ik net als met de Whisky's straks 10 flessen/potten heb staan die ik niet lekker vind Ga ik door schade en schande nu eerst uitproberen voor ik koop. Wie o wie
Snuff Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 zoekresultaten Een overvloed aan samples, veel testgenot
LongShave Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Wat Snuff al zegt. Samples in overvloed. Ik bestel ze meestal bij Maggard of bij Connaught Shaving.
Robert79 Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Ja, bij Maggard heb ik ook goede ervaringen.Ik Zag net dat ze ook 'DR Harris Sandelwood' hadden.Binnenkort maar is uitproberen.Denk ik
roland Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 En voor dat ik net als met de Whisky's straks 10 flessen/potten heb staan die ik niet lekker vind.Ga ik door schade en schande nu eerst uitproberen voor ik koop. Welke whisky's zijn dit...
cutthroat Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Ik heb onlangs samples van de scheerzepen van Stirling Soap besteld. Vanwege alle weekenden en feestdagen heeft het wel 12 dagen geduurd voordat ze in huis waren. Voor vijf samples inclusief verzenden was ik geloof ik iets van €22 kwijt. En voor wat betreft de whisky's die je hebt maar niet lust, we helpen je daar met alle plezier vanaf hoor
roland Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 En voor wat betreft de whisky's die je hebt maar niet lust, we helpen je daar met alle plezier vanaf hoor Of ruilen tegen wat sample's...
Wimmie Posted December 29, 2014 Author Posted December 29, 2014 Nooit geweten dat 'vrienden maken' zo gemakkelijk was!!
roland Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Nooit geweten dat 'vrienden maken' zo gemakkelijk was!! Zo zijn wij gewoon, altijd elkaar helpen...
cutthroat Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Precies. Nooit te beroerd om een scheermaat uit de brand te helpen
cutthroat Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Ook daar helpen we je mee (of beter gezegd: vanaf)
Recommended Posts