laatbloeier Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 Hallo Scheerders, Nieuw op het forum, dus even voorstellen. Ik ben Chris, 48 lentes jong, getrouwd, vader van 2 jongens, kantoorbaan, m'n passies zijn ondermeer gitaarspelen, gitaareffecten bouwen en vliegtuigspotten. En als het meezit ga ik graag fietsen, longboarden of wandelen. Scheer me al 30 jaar elektrisch maar sinds kort een krabbertje in bezit en een onweerstaanbare drang om klassiek te scheren. Wil graag leren hoe ik mij, zonder bloedbad, met een krabber kan scheren. Ik hoop veel van jullie te leren. groet, Chris
FairArie Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 Hoi Chris Wil graag leren hoe ik mij, zonder bloedbad, met een krabber kan scheren. Geduld en met beleid; goede zeep gebruiken en het mesje het werk laten doen.
talibeard Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 Welkom Chris; ik denk dat er al heel wat te vinden is op Shaving Society. Het is alleen niet allemaal gebundeld dus dat wordt wel zoeken....
laatbloeier Posted December 27, 2014 Author Posted December 27, 2014 dank voor het welkom heren de zoekfunctie is m'n eerste vriend hier
Snuff Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 welkom op het forum, beter laat bloeien dan helemaal niet
PI56 Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Welkom Chris. Ook laatbloeiers kunnen nog heel veel en lang plezier beleven aan het "nat" scheren.
cutthroat Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Van harte welkom! Alle informatie die je zoekt (alsook alle informatie die je niet wilt weten) vind je hier
laatbloeier Posted December 28, 2014 Author Posted December 28, 2014 Van harte welkom! Alle informatie die je zoekt (alsook alle informatie die je niet wilt weten) vind je hier danks allemaal ! :
Recommended Posts