NepZeb Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 (edited) Ik dacht...die kunststof scales op een Special-Coiffeur....dat kan beter.... bijna af. Moet alleen nog buffen.... polish wax is op.... zaterdag ffkes halen. Binnenkant amerikaans notenhout en buitenkant hoogwaardig esdoorn fineer.. wat meer foto's te bekijken via: Thiers Issard Special-Coiffeur custom Edited December 25, 2014 by Guest
efsk Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Het tweekleurighout staat me wel aan. Krijg het gevoel, maar dat kan vertekening zijn van de foto, dat de neus niet helemaal symmetrisch is. Wat is het spacermateriaal?
gargoyle Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Zag het mes op marktplaats staan. Ziet er leuk uit.
NepZeb Posted December 26, 2014 Author Posted December 26, 2014 Het tweekleurighout staat me wel aan. Krijg het gevoel, maar dat kan vertekening zijn van de foto, dat de neus niet helemaal symmetrisch is. Wat is het spacermateriaal? Wat bedoel je met de neus? Ik heb geen a-symetrie kunnen ontdekken, maar kan iets over het hoofd hebben gezien. Het spacer materiaal is esdoorn.
efsk Posted December 26, 2014 Posted December 26, 2014 Kijkend naar de laatste foto van het hierboven gepubliceerde rijtje lijkt het alsof bij de teen, hier spreek ik mijzelve bestraffend toe daar ik neus en teen altijd verwar hier, bij de teen dus het er een beetje getordeerd uitziet.
SakasakaHeyhey Posted December 26, 2014 Posted December 26, 2014 Ik dacht...die kunststof scales op een Special-Coiffeur....dat kan beter.... bijna af. Moet alleen nog buffen.... polish wax is op.... zaterdag ffkes halen. Binnenkant amerikaans notenhout en buitenkant hoogwaardig esdoorn fineer.. wat meer foto's te bekijken via: Thiers Issard Special-Coiffeur custom Mooi resultaat NepZeb. Kan je het maken van scales toevoegen aan je te leveren diensten in de markt;)
NepZeb Posted December 26, 2014 Author Posted December 26, 2014 Kijkend naar de laatste foto van het hierboven gepubliceerde rijtje lijkt het alsof bij de teen, hier spreek ik mijzelve bestraffend toe daar ik neus en teen altijd verwar hier, bij de teen dus het er een beetje getordeerd uitziet. Nee gelukkig niet. Is helemaal straight... blijf het lastig vinden om die dingen mooi op de foto te zetten. Misschien maar eens zo'n mini foto studiootje aanschaffen.
cutthroat Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Ziet er mooi uit. Leuk idee om met een laagje fineer te werken en zo een twee kleuren effect te bewerkstelligen. Ik hou zelf meer van afgeronde randen, maar volgens mij wordt dat niet mooi met zo'n laagje fineer. Ach, kniesoor
Recommended Posts