Jump to content

Recommended Posts

Posted

centerhttp://i.imgur.com/qwffWIw.jpg[/img]

Vandaag de benen van Ms. Lampuhkap (nickname Twibbit) geschoren met de Lady Gilette (J4).

Setup:

Lady Gilette met verse Astra

Vie-Long 13065M

Limited Edition TFS Pelli Sensibili

Floid

2 pass scheerbeurt op beide benen, BSS resultaat. Geen nicks, cuts of irritatie. En de vrouw weer happy met dr gladde beentjes :D

Posted

Prikt het niet op haar benen die alcohol erop smeren, want in Floid zit nogal veel alcohol, volgens mij zou beter en goedkoper voor je vrouw zijn om body lotion te gebruiken na het scheren, dat heeft vergelijkbaar effect als aftershave balsem.

Je leest op internet ook wel eens mannen die hun body lotion als asb gebruiken.

Posted

Nope, prikt nauwelijks. Floid is sowieso geen aftershave met flinke sting. Hij is ontzettend mild. Goedkoper, mwoah. deze 400ml fles gaat wel ff mee hoor

Posted

**EDIT** --gyedema--Dit gaat nergens over, commentaar op iemand's shave of the day is prima maar een discussie over dat het zoveel malen goedkoper kan met een ander product is overbodig

Posted

leuke activiteit om samen te doen! dan moet je wel vertrouwen hebben in de persoon die even je benen scheert haha. leuke print op dat bakje schuim ook :)

Posted
Wanneer gaat de vrouw jou scheren? :P

Ow hell no, dat doe ik lekker zelf :D

leuke activiteit om samen te doen! dan moet je wel vertrouwen hebben in de persoon die even je benen scheert haha. leuke print op dat bakje schuim ook :)

Als ze me niet zou vertrouwen met een scheermes in de handen, dan is het niet goed he :P