skippy Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Wat is een lekkere aftershave splash of balsem voor na de PPF coconut?
marco Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Iets fruitigs misschien? Iets als Mühle sea buckthorn?
skippy Posted December 22, 2014 Author Posted December 22, 2014 Is altijd lastig als je niet kan ruiken. Dacht zelf aan een bay rum, om het caribisch te houden, maar weet ook niet precies hoe dat ruikt. Het klinkt wel caribisch.
skippy Posted December 22, 2014 Author Posted December 22, 2014 Heb trouwens ook wel gehoord dat er veel verschil zit tussen de verschillende bay rum after shaves.
Barbiere di Figaro Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Misschien ook wel lekker om met een amandel-achtige geur te combineren?
skippy Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 Weet iemand een winkel in noord holland waar ik wat ter plekke kan ruiken/ bekijken.
LongShave Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Weet iemand een winkel in noord holland waar ik wat ter plekke kan ruiken/ bekijken. Haarlem http://www.manandshaving.nl/main/over_ons.aspx#Scheersalon%20Haarlem
skippy Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 @Longshave, bedankt voor de tip. Ik hoopte echter op iets dichter bij Schagen waar ik woon. Jammerlijk is het nog wat dun bezaaid met scheerwinkels in deze provincie.
FairArie Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Even een belletje naar De Barbier van Alkmaar? Misschien gebruikt die het?
cutthroat Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Misschien dat je langs kunt bij Total-Shave in Obdam? Is weliswaar een webwinkel, maar misschien dat je daar wat kunt gaan ruiken?
cutthroat Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Sowieso hebben ze in Middenwaard in Heerhugowaard een kraampje (groot woord hoor ) met wat producten. Daar kun je die dingen wel ruiken. Hij was van plan om ook Pinaud en dergelijke te gaan plaatsen, maar is een beetje aan het aftasten wat loopt.
cutthroat Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Ik bedoel in dat kraampje. Het is een ruimte die ze hebben ingericht met kleine (iets van 75cm breed) kraampjes waar particulieren, hobbyisten en bedrijfjes hun waar aan kunnen bieden en verkopen. De man achter total-shave heeft daar ook een kraampje. De eerste keer met alleen twee soorten Proraso, DVH en verschillende cadeaupakketten. De tweede keer al wat meer scheercrèmes, Yuma krabbertjes en een paar soorten pomade erbij. Hij wilde nog meer soorten, waaronder aftershaves, plaatsen.
Recommended Posts