Jump to content

Recommended Posts

Posted

Is altijd lastig als je niet kan ruiken. Dacht zelf aan een bay rum, om het caribisch te houden, maar weet ook niet precies hoe dat ruikt. Het klinkt wel caribisch.

Posted

Heb trouwens ook wel gehoord dat er veel verschil zit tussen de verschillende bay rum after shaves.

Posted

@Longshave, bedankt voor de tip. Ik hoopte echter op iets dichter bij Schagen waar ik woon. Jammerlijk is het nog wat dun bezaaid met scheerwinkels in deze provincie.

Posted

Sowieso hebben ze in Middenwaard in Heerhugowaard een kraampje (groot woord hoor ;) ) met wat producten. Daar kun je die dingen wel ruiken. Hij was van plan om ook Pinaud en dergelijke te gaan plaatsen, maar is een beetje aan het aftasten wat loopt.

Posted

Ik bedoel in dat kraampje. Het is een ruimte die ze hebben ingericht met kleine (iets van 75cm breed) kraampjes waar particulieren, hobbyisten en bedrijfjes hun waar aan kunnen bieden en verkopen. De man achter total-shave heeft daar ook een kraampje. De eerste keer met alleen twee soorten Proraso, DVH en verschillende cadeaupakketten. De tweede keer al wat meer scheercrèmes, Yuma krabbertjes en een paar soorten pomade erbij. Hij wilde nog meer soorten, waaronder aftershaves, plaatsen.