Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mannen,

Als eerste dank voor de vele leerzame uren lees plezier. Alsook voor het overhalen om 'ouderwets' te gaan scheren. Ook ik schoor wel nat maar met het gillette fusion systeem dat mij eigenlijk altijd heeft geërgerd. Middels Manandshaving een scheerzeep en pre shave van Prosaro en EJ DE89 mes aangeschaft. Dit gaf een geheel nieuwe kijk op mijn stelling; pijn is fijn, bloed is goed, spastisch is fantastisch, namelijk dat ik een masochistische kant heb welke nog niet was geopenbaard! Kwartiertje eerder op, en dan dat 'scheer' moment even helemaal voor je zelf, irritatie, bloed en dan moet de tweede pass nog, HEERLIJK.

Deed mij ook denken aan het RTL 7 programma "nog meer voor mannen", mijn vrouw probeert dit geheel nog te begrijpen dus hopelijk mag ik het tot die tijd met u allen delen?

Daar waar ik in het verleden mij te veel liet leiden door enthousiasme en direct overging tot aanschaf van allerlei verschillende merken ed om uit te proberen lees ik mij nu eerst rustig in. Bij de EJ zaten 5 Derby mesjes dus dat zal de eerst volgende aankoop worden totdat ik het geheel onder de spreekwoordelijke knie heb.

Mijn naam is Wim, getrouwd, trotse vader van een prachtige zoon en woon in het ansichtkaartachtige Monster.

Als dit het Whisky forum zou zijn had ik geeindigd met; als één van u in de buurt is, zijt gij welkome om onze gezamenlijke passie te komen beleven, ik hoop op begrip dat een wat langduriger kennen hier van toepassing is...

Fijne dagen gewenst,

Wim

Posted

Welkom Wim. Veel scheer en leesplezier. En als je het forum goed doorspit zul je ook een whiskydeeltje vinden.

Posted

Ik heb mij door Manandshaving laten adviseren en de groene besteld. In alle eerlijkheid had ik gehoopt dat deze wat lekkerder zou ruiken.

Posted
Ik heb mij door Manandshaving laten adviseren en de groene besteld. In alle eerlijkheid had ik gehoopt dat deze wat lekkerder zou ruiken.

welkom!!!

er zijn genoeg zepen die wel heel lekker ruiken, de namen kom je hier vanzelf tegen...

Posted

[align=center]Mannen,

Dank voor alle verwelkomingen.

Wil ik middels deze iedereen

fijne kerstdagen toewensen

en een

gezond en voorspoedig 2015.

groet,

Wim[/align]