Jump to content

Recommended Posts

Posted

zoals de titel al luidt.... gegroet.

mijn naam is tommy.

ben 25 jaar en kom oorspronkelijk uit amsterdam.

ik woon gezellig met mijn 2 katten diesel en loki in wormer.

al vanaf dat ik baard groei heb, heb ik een baard zomige kennen me niet eens zonder.

steeds ben ik weer op zoek naar iets nieuws en zo ook de manier van scheren.

zo kwam ik op jullie forum terecht en dacht ik laat ik hier eens neer strijken.

op 4 scheer kwasten en een haren borstel heb ik nog niks voor het oldschool scheren.

inmiddels heb ik wel al een leuke bestelling gedaan bij de messen winkel en ook marktplaats heb ik afgestruind en inmiddels bezig met een leuke koop (al zeg ik het zelf)

verder over me zelf.

in het dagelijks leven ben ik kok.

verder paintball ik graag voor de hobby (ander niveau dan het recreatief paintballen)

rij ik motor en heb ik een Volvo uit 1969 die ik aan het "restaureren" ben (erg weinig tijd en geld voor helaas)

Posted

ps: let aub niet op de spel fouten ik weet dat het een drama is maar kan het niet anders sorry. heb immers leren koken en niet boeken leren schrijven.

Posted

Hey Tom, van harte welkom op dit forum.

Wat voor een Volvo ben je aan het restaureren?

En spel fouten... Zolang je het bericht maar duidelijk is, toch?

We zijn niet allemaal taalnazi's! [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

Posted
Hey Tom, van harte welkom op dit forum.

Wat voor een Volvo ben je aan het restaureren?

En spel fouten... Zolang je het bericht maar duidelijk is, toch?

We zijn niet allemaal taalnazi's! [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

hahah thx zoiets heb ik ook hoor alleen wordt er nogal vaak op aangesproken op forums.

Ik ben een volvo amazon b18 aan het restaureren.

hij is vroeger van mijn vader geweest,hij is er aan begonnen maar hij heeft hem nooit afgemaakt. Dus dat wil ik nu gaan doen. Ik was 5 jaar toen ik er voor het eerst aan ging sleutelen :P

Posted

Hoi!

Wat me niet geheel duidelijk is: Als je je hele leven baarddragend bent, en bovendien, gezien je sig, van mening bent dat alleen vrouwen geen baard hebben, wat is dan de reden dat je geïnteresseerd raakt in het klassiek scheren?

Posted

Welkom!

Maak je niet druk om spelfouten, iedereen heeft andere talenten toch? ;)

Je zal vast niet de enige zijn en zo lang we je begrijpen stoort het mij niet.

Posted

Spel vauten maakd iedereen tog? Nee geintje, welkom hier en veel plezier.

Lang lever autoocrrect, zonder was ik ook hopeloos verloren. Mijn grammatica is zo nu en dan tranen trekkend.

Posted

hahah thx zoiets heb ik ook hoor alleen wordt er nogal vaak op aangesproken op forums.

Ik ben een volvo amazon b18 aan het restaureren.

hij is vroeger van mijn vader geweest,hij is er aan begonnen maar hij heeft hem nooit afgemaakt. Dus dat wil ik nu gaan doen. Ik was 5 jaar toen ik er voor het eerst aan ging sleutelen :P

Ja, ik ben ook geen talen wonder en voor mijn werk is het ook niet van belang, dus ik stoor me er ook niet aan.

Alhoewel ik natuurlijk grote bewondering heb voor mensen (sommige hier op het forum) die prachtig met het Nederlandse taal weten om te gaan! Maar goed zo heeft ieder zijn talenten :)

En oudere volvo's heb ik wel een zwak voor. zeker die Amazon's, P1800 en de 240 apparaatjes!!

Andrew3.jpeg

slammed-volvo-amazon-122-1966.jpg

En deze blijf ik nog steeds een van de ruigste volvos vinden, de Vocks Amazon met 2.8L 6lijn 24 klepper geblazen volvo blok.

1967-Volvo-Amazon-600-hp-Front-And-Side-1280x960.jpg

Posted

@3gor4 : kijk we hebben een kenner. ja dat is zeker een heel gruwelijk ding. ik heb de filmpjes gezien dat ie meerdere Ferrari's der uit rijd. er is er ook 1 een groene sedan die heeft een b 230 blok der in met turbo die is ook wel heel erg ziek. zelf had ik ook die plannen maar ik heb er nu al amper tijd en geld voor laat staan als ik dat soort dingen wil doen. mischien ooit nog eens. dacht zelf aan een t5 blok er in te hangen of een b234 :)

@cutthroat : weet niet of je van de shop bent in de warmoes straat maar zo ja dan hebben jullie me van het weekend nog gedaan :)

@efsk : ik ben altijd een man geweest van de ambacht. zelf op gegroeid met ouder die van old school hielden.

vandaar ook de Volvo :P en zelf heb ik er nooit de tijd voor genomen om het goed te doen. terwijl ik een best gevoelige huid heb. door me werk had ik er eigenlijk ook helemaal geen tijd voor. ik heb zelfs nachten gehad dat je om half 4 thuis komt en je om 9 uur weer weg mag gaan om vervolgens om 10 uur in de keuken te staan.

alleen binnen kort (ben inmiddels al gestopt) krijg ik een andere baan waar ik veel meer vrije tijd van krijg. dus nu kan ik ook de tijd nemen om het op de klassieke manier te doen,. dus vandaar dat ik nu bezig ben met alles aan te schaffen en alles te leren.