Jump to content

FREE! Mijn beurt om iemand blij te maken...

Shaggy

Recommended Posts

Zoals sommigen misschien gelezen hebben heb ik hier: viewtopic.php?f=35&t=275 een review gegeven op een DE scheermes en scheercrème. Ik had deze expres dubbel gekocht om er hier eentje cadeau te doen aan een liefhebber of een beginner.

sized__DSC1813001_zps7d860110.jpg

Dus, wie er interesse heeft in deze combinatie, plaats hier een berichtje en ik zorg dat het de winnaar gratis toekomt.

Wil jij ook in aanmerking komen voor deze set bestaande uit 1 Wilkinson DE met 5 Wilkinson mesjes en met 1 Baleo Sensitive scheercrème, reageer dan op deze post met je reactie.

De namen van diegene die hebben gereageerd, worden ingevoerd in een online randomizer. Er word uiteindelijk 1 naam getrokken welke de winnaar is.

Voorwaarden:

• Inschrijving sluit zondag 21 juli om 23:59
  • Bij voorkeur iemand die nog in de kinderschoenen staat qua DE scheren ( dus nog geen 40 zepen en 30 DE's in de kast heeft staan ;) )
  • Woonachtig in NL ivm verzending
  • Alleen voor forumleden van Shavingsociety.nl, Beheer en mod's mogen dus ook meedoen!
  • Winkeliers helaas uitgesloten omdat die zelf vaak al wat spullen hebben ;)

Ik wil me wel inschrijven, met 1 voorwaarde, ik wil alleen de krabber. Met de crème mag je iemand anders blij maken :D

Mocht jij winnen, krijg je de krabber, en trek ik iemand ander willekeurig die de crème krijgt ;)

Ik wil me wel inschrijven, met 1 voorwaarde, ik wil alleen de krabber. Met de crème mag je iemand anders blij maken :D

Mocht jij winnen, krijg je de krabber, en trek ik iemand ander willekeurig die de crème krijgt ;)

DEAL :D

Ik pass want zou niet eerlijk zijn als ik mee doe, want die krabbers kan ik zelf ook halen, ik zou hem wel willen proberen, maar lijkt me beter voor een beginner, ik heb hem namelijk niet echt nodig.

En de crème heb ik al.