Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

Ik ben 22 jaar oud en ik woon in Enschede.

Zit nu al een tijdje mee te loeren dus ik heb besloten maar eens een account aan te maken.

Ik zit er nu al eventjes aan te denken om over te gaan van modern scheren naar scheren met een krabbertje.

Het lijkt me een stuk leuker scheren en dat kan ik wel gebruiken want nu doe ik het gewoon niet altijd.

Ik hoop dat ik wat van jullie kan leren.

Groetjes Michael

Posted

Welkom Michael. Het gaat vast wel goed komen met dat leren. Niet te snel opgeven en volhouden tot je de techniek onder de knie hebt. Je gaat er dan een hoop plezier aan beleven;)

Posted

Bedankt allemaal!

Welkom Michael. Het gaat vast wel goed komen met dat leren. Niet te snel opgeven en volhouden tot je de techniek onder de knie hebt. Je gaat er dan een hoop plezier aan beleven;)

Ik ben heel nieuwsgierig naar de leercurve, ga er eigenlijk al wel van uit dat het het doorzetten waard is.

Ik beleef er al plezier aan zonder nog maar een product thuis te hebben, dat kan alleen maar beter worden.

Posted
Van harte welkom Michael! Ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je hier op te wijzen. Iets voor jou?

Ik ben eigenlijk al redelijk om maar dit klinkt wel interessant, ik zal er sowieso over nadenken.

Leuk initiatief! Zoiets had ik niet verwacht van een forum, als ik besluit er gebruik van te maken dan laat ik het weten.

Ik hou het sowieso in m'n achterhoofd, ik heb vast wel wat vrienden of familie die dit zouden willen proberen.

Posted
Welkom Michael! Lang niet gezien ;) !

Almelo hè? Welke Michael Nieuwenhuis ken jij? Ik heb nooit in Almelo gewoond maar ik weet dat daar een naamgenoot woont.

Posted

AHH excuses, had verwacht dat het dezelfde was :D iig welkom. Mocht je een goede krabber zoeken, probeer the secret garden eens! Die hebben edwin jagger krabbers en spul.

Posted
AHH excuses, had verwacht dat het dezelfde was :D iig welkom. Mocht je een goede krabber zoeken, probeer the secret garden eens! Die hebben edwin jagger krabbers en spul.

Haha geen probleem het is niet de eerste keer dat dat gebeurt! Thanks voor de tip, dat is lekker dicht bij me. Dacht al dat ik alles via internet zou moeten doen.