LongShave Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 (edited) 'Mijn' houtbewerker (Arnout) heeft mijn Multi Razor Rack klaar en komt hem deze of volgende week afleveren. Inmiddels heeft hij de smaak zo te pakken dat hij meerdere scheer gerelateerde artikelen wil gaan maken (hobbymatig). Onderstaande safety razor/brush houder wil hij gaan maken (of soortgelijke). Nu vraagt hij zich af of hier interesse voor zou zijn en welke prijs hij ervoor kan vragen (handmade). Hoop dat jullie willen en kunnen meedenken. Edited December 16, 2014 by Guest
FairArie Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 "Jouw" rekje zou ik wel interesse in hebben. En helemaal als het rek een combinatie zou zijn van ruimte voor krabbers en kwasten. Bijvoorbeeld in plaats van ruimte voor 10 krabbers, ruimte voor 4 kwasten en 3 krabbers (om en om; kw - kr - kw - kr - kw - kr - kw). De safety razor/brush houder heb ik geen interesse in; ik vermoed dat het te duur wordt omdat er een relatief massief blok gebruikt moet worden. En door de omvang denk ik dat het teveel ruimte inneemt en daardoor onpraktisch wordt. Wat ik me ook afvraag; als je een razor vochtig wegzet, hoe kan het vocht weg uit de houder? Het lijkt mij dat dit zich gaat ophopen in een houten blok met alle gevolgen van dien.
LongShave Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 "Jouw" rekje zou ik wel interesse in hebben. En helemaal als het rek een combinatie zou zijn van ruimte voor krabbers en kwasten. Bijvoorbeeld in plaats van ruimte voor 10 krabbers, ruimte voor 4 kwasten en 3 krabbers (om en om; kw - kr - kw - kr - kw - kr - kw). De safety razor/brush houder heb ik geen interesse in; ik vermoed dat het te duur wordt omdat er een relatief massief blok gebruikt moet worden. En door de omvang denk ik dat het teveel ruimte inneemt en daardoor onpraktisch wordt. Wat ik me ook afvraag; als je een razor vochtig wegzet, hoe kan het vocht weg uit de houder? Het lijkt mij dat dit zich gaat ophopen in een houten blok met alle gevolgen van dien. Dank je wel Oscar voor je in- en output! Het eventuele vocht probleem in de houder is inderdaad een punt van aandacht. Zal dit aan hem voorleggen alsmede 'jouw' rack interesse (om en om; kw - kr - kw - kr - kw - kr - kw).
Kamp Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Iets meer in deze richting? Kijk Ron dat is nauw een mooi doosje.
LongShave Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Iets meer in deze richting? Dank Ron! Dat ziet er erg mooi uit voor de straights!
cutthroat Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Een mooi doosje of rek voor open messen zoals door Ron aangedragen zou ik op zich ook wel interessant vinden. En bijvoorbeeld een simpel plankje met gaten voor krabbers die je aan de binnenkant van het deurtje van een badkamerkastje kan monteren? Zou dat een idee zijn?
LongShave Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Een mooi doosje of rek voor open messen zoals door Ron aangedragen zou ik op zich ook wel interessant vinden. En bijvoorbeeld een simpel plankje met gaten voor krabbers die je aan de binnenkant van het deurtje van een badkamerkastje kan monteren? Zou dat een idee zijn? Dank Ramon voor je meedenken en tips!
Recommended Posts