Snuff Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 Iedere dag is een feestdag! Voor wie kerst en nieuw viert beste wensen.
Shaving Silly Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 Mag het al ???? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik vind van wel !! Ik ben er tenminste helemaal klaar voor : https://www.facebook.com/SylviasHaarmodeVdGragt/photos/a.400949566629436.91209.400801926644200/841872559203799/?type=1&theater Goed daar komt hij en plaats jullie kerstgroet rustig in dit topic!! Ik wens jullie allemaal een geweldig fijn kerstfeest en een gezond en gelukkig en scheerglad 2015 Kus Silly
Shaving Silly Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Hallo heren doe eens even een beetje sociaal !!! Zet hier eens gezellig je kerst groet neer , kerstkaartje , muziekje . Foto met scheerschuim en kerstmannenmuts. Het is de bedoeling dat jullie ff gezellig mee doen !!! Kus Silly Tjonge jonge je moet ze hier ook alles voorkauwen,
Daniel Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Bij deze voor iedereen fijne feestdagen toegewenst!! Gr Daniel
Shaving Silly Posted December 17, 2014 Author Posted December 17, 2014 Hihihiihi nou kijk nou toch hoe spontaan !!! Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig kerherstfeeeeeest voor jou en iedereeeeeeeeeeeeeheeheeeeeeeeeeen
gyedema Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Ik wens iedereen het dubbele van wat ie mij toewenst......!
Snuff Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Dan wens ik je een hondertal sublieme vintage open scheermessen toe aan een absolute bodemprijs
marco Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Eigenlijk wat vroeg, maar iedereen heel veel geluk en gezondheid toegewenst.
Kamp Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Het is inderdaad wat vroeg maar iedereen een prettige dagen en voor het nieuw jaar een gezond en leuk jaar.
SakasakaHeyhey Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Beter vroeg dan laat. Iedereen hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2015!
PI56 Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Het is een mooie dag om iedereen fijne kerstdagen toe te wensen. En een goede jaarwisseling. En een nieuw jaar met veel fijne scheermomenten. En mooie (nieuwe) scheerspullen.
Edsel Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Iedereen fijne kerstdagen / fijne jaarwisseling en de beste (scheer)wensen voor 2015.
Shaving Silly Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk ze ineens spontaan worden die mannen van Shasoc !!!!! Hebben jullie alles in huis ??? Boodschappen gedaan , goud voor moeder de vrouw voor onder de boom , mooie pakken klaar en schoenen gepoetst en dan nog glad geschoren , lekker ruiken en FIJNE FEESTDAGEN !!!!!
Harkos Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Gelukkig hebben we geen boom. Past niet bij mijn kijk op het leven. Ondanks dat allemaal prettige feestdagen en een goed 2015. @Silly, geen boom, geen goud.
FairArie Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Hebben jullie alles in huis ??? Boodschappen gedaan , goud voor moeder de vrouw voor onder de boom , mooie pakken klaar en schoenen gepoetst en dan nog glad geschoren , lekker ruiken en FIJNE FEESTDAGEN !!!!! Wat een vragen weer ... - nee, - nee, maar ik heb het lijstje doorgegeven aan mijn vrouw, dus dat komt vast goed, - nee, en ook geen boom, - nee, ik ben vrij, - ja, maar dat was nog vanwege een begrafenis vorige week, - ja, maar dat is morgen weer weg, - ja, maar dat is ook morgen weer weg, - jij ook.
Shaving Silly Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 @Silly, geen boom, geen goud. En dan toch verkering ???? @ Oscar, ik had jou toch wel ingeschat als een man die goud koopt voor zijn vrouw met kerst.
vandefrische Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Hier in Duitschland begint het hele feest al morgenavond: "Heiligabend", vergelijkbaar met christmas eve. Na al die jaren nog steeds niet aan gewend, maar mijn kinderen zijn 1/2 Duitsch, en met dit fenomeen opgegroeid. 1e en 2e Kerstdag zijn net als in NL. Voorzichtig uitgedrukt: kan leuk worden of ook niet. In diesem Sinne : Frohes Fest!
FairArie Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Die tijd hebben we gehad Sil ze heeft al meer dan ze kan dragen. En dan nog, enkel met Kerst? Dat zou maar 1x per jaar zijn en voorspelbaar worden en dus verwachting scheppen. Ik heb sws niets met Kerst, eerder tegen de schijnheiligheid die er bij velen als een zweem overheen hangt. Ik koop cadeautjes als ik daar zin in heb, gedurende het hele jaar op willekeurige momenten, bij voorkeur zonder aanleiding. Als ik iets koop en er wordt gevraagd of het een cadeautje is, is het antwoord standaard "ja". Inderdaad, ook als het voor mezelf is. Het leven is een feest, maar je moet zelf de slingers ophangen.
Shaving Silly Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 Tsja zo kan je het ook zien [ ik kreeg heel voorspelbaar 2x per jaar goud met kerst en mijn verjaardag ] maar was er ook heul blij mee. Het maakt ook niet uit of je iets geeft of niets geeft als je warmte aan elkaar geeft en van elkaar houd dan is het mooi. Kerst is voor mij een feest van familie en warmte en liefde voor de mensen om mij heen. Kerst is kaarslicht , kerstmuziek en samen koken en eten [ terwijl ik niet echt kan koken] Kerst is houden van en samen zijn. Ik roep altijd ik wil wel iets van goud maar al zou de gene die van mij houd een gouden hartje van papier geven dan vind ik dat al mooi. { de tijd van 2x per jaar goud heb ik ook gehad hahahhah wie weet wat mijn slingers zijn in de toekomst op mijn feestje van het leven ]
Recommended Posts