aron Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 Hallo mede-forummers, weer eens tijd om op dit leuke forum te begeven, en met dit misschien nieuwe adresje te komen. zoals bekend ben ik chauffeur en kom ik nogal wel eens ergens, en met het venijnige scheerverzameldrang-(woede) ziet mijn oog links en rechts wel eens wat, zo-ook deze leuke barbierzaakje in Mijdrecht, d`heeren van hofland. een lief klein optrekje met een aardige barbier Remco, met wie ik even heb gesproken ( niet te lang want het werk gaat òòk door), en natuurlijk wel wat gekocht zoals Suavecito Bay Rum ( nu al mijn favoriet- geurt alsof ik met teergevette touw bezig ben geweest, heerlijk en doet me denken aan mijn tijd als matroos op de wilde vaart), een kwast-standaard en voor mijn zoon een potje Suavecito pomade. Een niet zo`n schreeuwerige uitstraling met veel tatoo`s en bla-bla, maar heerlijk rustig zoals bij New York barber in rotterdam. Een aanrader. Aron.
aron Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 Oeps, sorry ik ging ervan uit dat er wel gegoogled wordt, maar toch even de gegevens erbij.. hofland 2b 3641GE Mijdrecht http://www.heerenvanhofland.nl/home.html Aron.
Snuff Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 en natuurlijk wel wat gekocht zoals Suavecito Bay Rum ( nu al mijn favoriet) Nu maak je me wel nieuwsgierig! Ik zie trouwens dat je van Anna Paulowna bent, onze abesijnse kater komt daarvandaan.
cutthroat Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 Wel naar Anna Pauwlona om een kat te halen, maar niet naar Amstelveen om wat scheer-genoten te ontmoeten? Je stelt me wel een beetje teleur Ron
Snuff Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 jullie oordelen te snel, de mevrouw van cattery From A'far stond erop om het katertje zelf langs te brengen, ze bracht trouwens zijn zusje naar Parijs. Reden was dat het mannetje bij de eerste eigenaars de tent afbrak en ze wou zeker zijn dat hij goed terechtkwam. Maar dit alles is off topic natuurlijk
Carloz Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 De tekst en afbeeldingen op de site zijn het geheel, eeh, geleend van de Scheersalon...
cutthroat Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 jullie oordelen te snel, de mevrouw van cattery From A'far stond erop om het katertje zelf langs te brengen, ze bracht trouwens zijn zusje naar Parijs. Reden was dat het mannetje bij de eerste eigenaars de tent afbrak en ze wou zeker zijn dat hij goed terechtkwam. Maar dit alles is off topic natuurlijk Ja ja...
Recommended Posts