huib Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Mijn voorliefde voor aftershaves met een flinke dosis menthol hebben me naar de Floid Vigoroso geleid. Verpakking De verpakking valt zeker niet tegen. Een mooie, grote, glazen fles in een stevige kartonnen doos. Niet zo'n lullig doosje zoals bij de meesten, maar gewoon een stevig ding. Geur In een woord: bah. Echt een tegenvaller. De geur doet me denken aan wierook en oude vrouwen. In goede hoop toch maar een plens op mijn gezicht gesmeerd, en helaas verandert deze niet echt. Ik had gehoopt dat de overheersende wierookgeur weg zou trekken, maar helaas blijft deze geur bijzonder lang hangen. Ik kon de volgende dag onder de douche de aftershave nog steeds ruiken. Werking Hier valt dan weer niks kwaads over op te merken. De aftershave werkt gewoon goed, en geeft een flink koud gezicht door de dosis menthol, waar ik erg van hou. Met een andere geur zou dit een prima aftershave zijn voor in de roulatie. Maar helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Bedankt voor de recensie, met de wierook en oude vrouwen (hoe weet jij trouwens hoe oude vrouwen ruiken geniepigerd ) geur kan ik nog leven, met de menthol niet. Dus niks voor mij. Andere Floids daarentegen heb ik altijd op voorraad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Behalve de suave dan, want die is ook "mentolado" Link to comment Share on other sites More sharing options...
huib Posted December 12, 2014 Author Share Posted December 12, 2014 hoe weet jij trouwens hoe oude vrouwen ruiken geniepigerd Misschien is "new age vrouwen" een betere beschrijving. Degenen die uren kunnen vertellen over hoe je energiebanen van oranje nu toch echt paars zijn geworden en waarom dat slecht is. Maar misschien is dat de wierook, ik weet het niet. In related news: als iemand wil ruilen, ik heb een fles Floid Vigoroso over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts