cutthroat Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Beste collega-scheerders, Nu we dan eindelijk met de probeersets aan de gang kunnen, wil ik jullie gelijk om hulp vragen. Jan Zoethout en efsk zijn zo genereus geweest om de eerste sets ter beschikking te stellen. Ik heb hier zelf nog wat aanvullingen aan toegevoegd. We moeten natuurlijk eerst zien hoe het gaat lopen met de sets, maar vroeger of later zullen ze weer aangevuld moeten worden. En daarvoor wil ik ieders hulp inroepen. Heb je mesjes, scheerzeep, scheercrème, aftershave, aftershave balsem of wat dan ook liggen waar je toch niks meer mee doet? In plaats van deze spullen stof te laten vergaren in je badkamerkastje kun je wellicht helpen om meer mensen aan de krabber te krijgen. Weg met die veelbladige maaiers ! Je hoeft niet direct van alles op te sturen, maar hou dit verzoek even in gedachten. Mocht je iets hebben waar je vanaf wilt, laat het me dan alsjeblieft even weten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
huib Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Ik heb nog wel wat mesjes liggen: Derby, Astra, Personna, en mijn lievelings: de Feather. Ook wil ik wel scheiden van de Palmolive creme of zeep, die was het niet eens met mijn huid. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Ik heb nou niet de indruk dat het al erg stormloopt met die probeersets dus ik blijf nog even op mijn spullen zitten maar mocht dat anders worden aarzel niet en trek aan de bel!! Er ligt hier nog van alles dat voor langere tijd of zelfs definitief weg mag. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 We zitten even met te weinig van onze eigen zeep (grrrrrr.....) maar zodra we die weer hebben zullen we de 4 BdF-varianten toevoegen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Het loopt inderdaad (jammer genoeg) niet storm . Hoe zouden we dit onder de aandacht kunnen brengen? De meeste mensen die zich inschrijven (waarna ze dit subforum pas kunnen zien) zijn al langere tijd geïnteresseerd en hebben inmiddels al een set aangeschaft. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Blijkbaar minder behoefte dan gedacht. Misschien in het welkom topic aanbieden aan zoekende en dolende scheerverwanten, die aangeven nog geen voorraad te hebben? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Daar verwijst cutthroat altijd al naar deze sets. Tot nogtoe met weinig enthousiamse ontvangen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Hier klopt iets niet, gratis en nederlanders en toch geen interesse? In tegenstelling tot op anderstalige forums denk ik dat de mensen hier een beetje argwanend aankijken tegen spulletjes die al door een ander gebruikt zijn? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Nu ja, volgens mij ook pas twee welkomsttopics gezien van mensen die nog niks hadden, dus vandaar dat er misschien wat minder enthousiasme voor is. Los daarvan kan ik de potentiele liefhebber geruststellen: de door mij gedoneerde krabber en mesjes waren nog geheel ongebruikt. Een zeep wel al een keer, de kwast ook. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 @Snuff wat dacht je dan van de verzendkosten, die krijg je wel even voor je kiezen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Het loopt inderdaad (jammer genoeg) niet storm . Hoe zouden we dit onder de aandacht kunnen brengen? De meeste mensen die zich inschrijven (waarna ze dit subforum pas kunnen zien) zijn al langere tijd geïnteresseerd en hebben inmiddels al een set aangeschaft. Het staat niet echt in de spotlight ofzo. ik heb er langs gekeken tot dat ik, inderdaad al wat eigen spullen had. ik vraag me af of mensen het snel vinden onder het help gedeelte? @Snuffwat dacht je dan van de verzendkosten, die krijg je wel even voor je kiezen dat had ik er voor overgehad als ik net zou beginnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Was een grapje, ons zunige Hollanders. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Hier klopt iets niet, gratis en nederlanders en toch geen interesse? In tegenstelling tot op anderstalige forums denk ik dat de mensen hier een beetje argwanend aankijken tegen spulletjes die al door een ander gebruikt zijn? Ging eens naar een Belgische zaak ze boden me koffie aan en ik dacht even en ze hoorde dat ik een Nederlander was en voegde er direct aan toe: Is gratis hoor! Maar ik als Limburger heb er niet zo'n last van. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 >>knip<Tijd om duidelijk te maken dat er legio scheerenthousiasten zijn die krabbers van 80 jaar oud en ouder gebruiken zonder zich te bekommeren wie ze ooit in handen heeft gehad ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Er is ook een geheel nieuwe, nog nooit gebruikte, krabber gedoneerd voor de probeersets. Er gaat dus in ieder geval éen probeerder zijn die zijn eigen niet-tweedehands hoeft te scheren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted March 30, 2015 Author Share Posted March 30, 2015 Nee, helaas.... Alle goede bedoelingen, moeite en bijdragen ten spijt is er nog niemand die gebruik heeft gemaakt van "onze" sets. Jan, het was me totaal ontschoten om je een berichtje te sturen. Alsnog mijn excuses. Langs deze weg alsnog bedankt voor de mesjes die je me laatst toestuurde. Jammer genoeg is er blijkbaar niemand die hier gebruik van wil maken 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted March 30, 2015 Share Posted March 30, 2015 Ik heb de afgelopen maanden aan een aantal nieuwelingen onder het mom van "ik ben in een goede bui" een envelop met verschillende mesjes verzonden. (Dit topic was me ontgaan) Ik merkte wel dat er een een paar tussen zaten die met grote verbazing reageerden dat ik dat gratis wilde versturen haha. Maar het werd wel degelijk gewaardeerd. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoRoos Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Snuff schreef op 20-1-2015 om 11:58: Hier klopt iets niet, gratis en nederlanders en toch geen interesse? In tegenstelling tot op anderstalige forums denk ik dat de mensen hier een beetje argwanend aankijken tegen spulletjes die al door een ander gebruikt zijn? Ik denk dat de meesten die hier belanden dat doen omdat ze een setje hebben aangeschaft, ipv andersom, je afvragen hoe dat gaat en dan een forum zoeken voor je wat koopt om in te neuzen. Vooral de jongeren zoeken zaken vaak op Youtube, ikzelf ben meer van de lettertjes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted April 6 Share Posted April 6 Op 20-1-2015 om 11:58, Snuff zei: Hier klopt iets niet, gratis en nederlanders en toch geen interesse? In tegenstelling tot op anderstalige forums denk ik dat de mensen hier een beetje argwanend aankijken tegen spulletjes die al door een ander gebruikt zijn? Misschien om hygiënische redenen of teveel gedoe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodface Posted April 6 Share Posted April 6 6 uren geleden, -Danny- zei: Misschien om hygiënische redenen of teveel gedoe? Sow reactie op een post van 9 jaar geleden🤔😉 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek Posted April 6 Share Posted April 6 4 uren geleden, Woodface zei: Sow reactie op een post van 9 jaar geleden🤔😉 Nou, in ieder geval leest hij wel wat er speelt of gespeeld heeft en er is toch niks mis mee om iets "nieuw leven in te blazen" ?? 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted April 11 Share Posted April 11 Op 6-4-2024 om 15:34, Woodface zei: Sow reactie op een post van 9 jaar geleden🤔😉 Leuk toch? Was ook 9 jaar out! 😜 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts