Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dus je bent geïnteresseerd in de traditionele manier van scheren? Klaar met die veel-bladige plastic maaiers en goo-from-a-can? De irritatie die deze manier van scheren oplevert zat? Maar je weet niet zeker of "onze" manier van scheren wel iets voor je is?Straks heb je spullen aangeschaft en vind je het toch niks, en dat is zonde van je geld. Dan zit je hier goed. Welkom bij de rest van je scheercarrière ;)

De leden van dit forum weten waar je mee worstelt en bieden je de helpende hand. We hebben twee probeersets samengesteld, met dank aan Jan Zoethout en efsk. Hiermee kun je op je gemak uittesten of het je net zo bevalt als de rest hier. Wat zit er in deze sets? Twee scheerkwasten, verschillende scheerzepen en -crèmes, aluin, twee krabbers, verschillende mesjes, aftershave en aftershave balsem. Alles dus wat je nodig hebt. Wat kost het je? Niks. We vragen je alleen om voorzichtig met de spullen om te gaan en alles weer goed schoongemaakt terug te sturen zodat een ander hier ook gebruik van kan maken.

Wel zijn er enkele spelregels die we hanteren:

- We vragen je om €25 borg en €6,95 verzendkosten voor het toesturen over te maken.

- Je hebt twee weken de tijd om het te proberen. Volgens ons moet dat voldoende zijn om te ontdekken of je het wat vindt.

- Na twee weken stuur je de set compleet en schoongemaakt terug. Als alles in goede orde ontvangen is, krijg je de €25 borg teruggestort.

- Heb plezier en geniet!

Wil je gebruik maken van dit aanbod? Stuur me dan een pb, dan sluiten we alles kort.

• I like it 1
Posted

Ik vond het een super tof initiatief! Ik zal in de toekomst ook wat ter beschikking stellen voor en probeer set.

Posted

Perfect!!!!

Aan die paar euro kan zich niemand een buil vallen, en men kan toch van "onze" scheerbeleving proeven(en mede-verslaafde worden).

Chapeau voor dit initiatief!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.