efsk Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Heren, Dames ook, Nog eentje dan, voor het slapen gaan. Alweer een tijdje terug besloot ik dat het tijd was voor een kadootje aan mezelf. Er was vast een goede reden voor maar welke dat was weet ik effe niet meer. Het werd een Schulze, en een dikke ook. Fijn merk, Schulze, goeie messen. Meneer Schulze kwam in zn eigen doos, voorzien van zn eigen hoofd, en de postbode sjouwde zijn eigen een breuk. De scales voorzien van meneer Schulzes eigenste hoofd met niet al te flatteuze hoed. Dat duiden we hem maar niet euvel, men heeft ook wel eens wat aan te merken op mijn kleding. Grote dikke vette Spitzkopf mensen! Van een 14 Rohling. Het fijne van zo'n NOS mes is dat je goed kunt zien hoe groot die dingen eigenlijk waren. Mn Gurosan was al dik, maar deze gaat daar nog efkes voorbij. Voor de export denk ik, want Made from best Silver Steel in de Schulze's Hollow-Grinding. En hol gegrind is het zekers. Mooie klank op het leer. Decent gegraas op de wangetjes. Of wangen, toen ik het over Rolf's hoofd haalde Ik zal het geen 8/8 noemen, maar voor 31/32 staattie bij mij wel in de messentrekker. En iedere keer dat het daaruit valt ben ik blij. Faust - IV
Noxa Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Wat een knoepert, moet mezelf misschien ook maar eens verwennen met zo'n beauty. Was deze NOS scheerklaar of heb je dat zelf nog even gedaan.
efsk Posted December 7, 2014 Author Posted December 7, 2014 Wat een knoepert, moet mezelf misschien ook maar eens verwennen met zo'n beauty. Was deze NOS scheerklaar of heb je dat zelf nog even gedaan. Hier hoefde niets meer aan te gebeuren. Stroppen terwijl de baard inweekt en na afloop met glad gelaat in de spiegel kijken.
MisterT Posted December 7, 2014 Posted December 7, 2014 Phoeeeeeeeeeeeee wat een joekel, echh wel een mooi mes, suc6 ermee. T.
cutthroat Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Schitterend Richard! Ik vind zo'n Spitzkopf toch wel één van de mooiste, en tegelijk ook dreigendste, vormen. Echt bijzonder fraai zo'n NOS. Er komt een dag...
Snuff Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Je weet jezelf wel te verwennen! Benieuwd hoelang hij nog bij revisor op de site blijft staan?
efsk Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 Gezien dat ze bij sluiting Schulze de gehele fabrieksvoorraad hebben opgekocht kan ik me goed voorstellen dat ze er meer dan éen hebben. Los daarvan mogen ze van mij alles laten staan als ze maar duidelijk maken of het nog leverbaar is.
joostmoree Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Mooi hoor. Waar koop je zoiets? Niet verklappen Richard! Mijn Aldolph en menig ander komt er vandaan. Maar de spoeling wordt steeds dunner. Ik zeg roekeloos, loop je tegen een 8/8ste NOS aan die je jezelf (net) kunt permitteren, koop hem. Want morgen is te laat. Onze Amerikaanse vrienden stropen alles af. J PS. Revisor. Rariteiten.
SakasakaHeyhey Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Prachtig mes Richard. Je mag jezelf af en toe best verwennen:mrgreen:
3gor4 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Erg mooi en krijg steeds meer bewondering en net even op de site gesnuffeld. Een kwijl bakje is wel nodig! Maar wat een prijzen...
PI56 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 PS. Revisor. Rariteiten. Stom om het te vragen natuurlijk. Staat nota bene bij mijn favorieten. Maar toch bedankt.
joostmoree Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Klopt 3gor4 (driegoorvier?) Wat de prijzen betreft. Maar je krijgt wat je wordt aangeboden. En kijk hier eens naar. Voor ietsje meer dan €100,00! Daar koop je geen Dovo'tje meer voor. http://www.revisor-solingen.de/html/6-8_16.html J
joostmoree Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Of deze. Heel bijzonder. Geen stabilisator. En met Daumenloch! Beetje over de €100,00 maar dan heb je ook 's-zondags op de badkamer rond een uur of zeven vroeg terwijl je partner je met ontzag aanblikt zonder dat het gebrek aan borsthaar parten speelt, wat te melden! http://www.revisor-solingen.de/html/6-8_31.html J
efsk Posted December 8, 2014 Author Posted December 8, 2014 PS. Revisor. Rariteiten. Stom om het te vragen natuurlijk. Staat nota bene bij mijn favorieten. Maar toch bedankt. Voor deze zit je dan mis. Wel Revisor, maar afdeling Schulze
joostmoree Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Klopt Richard. De Schulzes zijn als bijzondere rariteit op de site gesepareerd van de algemene rariteiten. Ik hoop de lezers niet op een dwaalspoor te hebben gebracht. J
Snuff Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Of deze. Heel bijzonder. Geen stabilisator. En met Daumenloch!J Ik kan dat beamen, is ooit in mijn bezit geweest en heel prettig mes! Een scheervriend was er helemaal weg van en ik heb het hem geschonken.
Tony Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Prachtige aanwinst, daar kan ik best een beetje jaloers op zijn.
3gor4 Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Klopt 3gor4 (driegoorvier?) Wat de prijzen betreft. Maar je krijgt wat je wordt aangeboden. En kijk hier eens naar. Voor ietsje meer dan €100,00! Daar koop je geen Dovo'tje meer voor. http://www.revisor-solingen.de/html/6-8_16.html J In webtaal staat de 3 voor een E en de 4 voor een A en dat maakt Egora. Wat weer wordt uitgesproken als Igora en is weer een koosnaampje van mijn familie en goede vrienden. Trouwens dat zijn nog eens betere prijzen... en die andere met daumenloch en zonder stabilisator ziet er heel verleidelijk uit om aangeschaft te worden Van de week ga ik die F. Huincks/ Van Bueren en Kropp 'the Celebrated' ophalen waarvan er eentje ook geen stabilisator heeft, dus ik ben benieuwd.
Recommended Posts