Jump to content

20 jaar

Slaatje

Recommended Posts

Hallo allen,

Had ik deze manier van scheren maar 20 jaar eerder ontdekt,..

Wat een ontzettend goed en irritatievrij resultaat. Dit heb ik met een modern mes nog nooit kunnen bereiken.

Oh ja, ik ben Steven. 37 jaar en sinds enkele dagen de trotse eigenaar van een EJ DE89L en Pure Badger scheerkwast.

Ik ben al een tijdje geïnteresseerd, en mijn vrouwtje vond het nu wel tijd worden ook eens te investeren,..

Uiteraard heb ik als 'beginnend' scheerder heel veel vragen, maar op dit mooie forum is veel te vinden.

Groet,

Steven

Bedankt allen, zo'n welkom voelt als een goede scheerbeurt,.. heerlijk!

Zo'n beetje elke vraag die ik had stond wel ergens op het forum beantwoord, zo'n ontzettende noob ben ik dus blijkbaar ook weer niet.

Vanmorgen voor het eerst geschoren met DVH zeep. Had ik nu de video's maar eerder gezien over lather aanmaken,.. Wilde niet echt lukken, met een flinke razorburn als resultaat.

Sinds ik DE scheer nooit echt last gehad van aluin, maar vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat ik een aardig deuntje kan jodelen,...

Vind de geur van DVH trouwens niet echt lekker.

Ik ben meer een 'hout-man' denk ik. Iemand nog een tip?