Barbiere di Figaro Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 De Sint zat zoals altijd lang te denken, wat hij nu toch weer zou ..... Voor een goede gabber bedacht hij een klassieke Krabber Een fijne Scheerzeep leek hem ook een goede greep. Misschien een paar Mesjes, of hield-ie meer van Flesjes? Een aftershavebalsem is altijd goed, niet als hint, maar gewoon leuk van de Sint! Of misschien een scheerkwast met scheercreme, in plaats van scheerschuim? De Sint was met zo veel keus niet te benijden! Nu maar hopen dat hij zich niet zal snijden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 La Toja hebben ze in Spanje, daar wil ik ook wel eens naartoe. Maar ik mag nooit in die zak, ik krijg alleen maar met de roe Sinterklaas komt morgen, maar aangezien ik geen scheerspulletjes op mijn lijstje had, verwacht ik ze ook niet te krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Sinterklaas is jarig Zet m op de pot Wat liet hij daar achter? Een mes van le Grelot Helemaal toevallig Kwam t precies vandaag 't Was ook geen kadootje Maar mooi dat ik niet klaag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Een geschenkbon vna Giftforyou....niet dat ik er veel mee kan, wat scheerspullen aangaat, maar toch.... Ik klaag niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 Oh god. Jullie zijn echt erg. Heb met pijn en moeite een gedicht er uit geperst voor morgen. Dus ik kan nu gaan slapen zonder zorgen. (Toch nog op rijm) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 5, 2014 Share Posted December 5, 2014 - De Vergulde Hand extra fris scheerzeep - Nivea scheercrème - Williams scheercrème - Williams Aqua Velva Wat ruikt die Aqua Velva lekker zeg! Ruikt naar iets wat mijn vader vroeger wel eens gebruikte geloof ik. DVH extra fris ruikt ook goed. De twee tubes crème heb ik nog niet geopend. Aangezien ik deze week voor 6 man gedichten heb gemaakt ga ik vandaag niet meer rijmen. Morgen de volgende (kleinere) ronde met mijn familie. Gezellig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaving Silly Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 nix , noppes , nada en ben nog wel zo lief geweest dit jaar , snap er nix van Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Hij is stilletjes mijn huisje voorbij gegaan Dan wacht ik nu maar op de kerstman Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Hier ook niets gekregen Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Helaas ging Sint aan mij huis voorbij, hij klopte aan bij de buren.Dus zat er niks anders op dan door hun raam te gluren. Vandaar! Dat Rolf Elk Jaar! Mee moet In De Zak! En Op Zijn Lazer Krijgt Een Pak! Want Een Pervert Die Gluurt! Wordt De Roe Op Afgestuurd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted December 6, 2014 Author Share Posted December 6, 2014 Met een scheermesje bij de hand, kom je uit elk land! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Niets, hier is de Sint voor de kinderen die lieten zich niet hinderen in het uitpakken van een paar cadeautjes, groot en klein O, maar de hele middag was in ieder geval erg fijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Vier boeken en een kraskalender (terwijl ik nog een plank vol ongelezen boeken en een bloedhekel aan alles wat met gokken en kansspelen te maken heeft heb) Scheerspullen of een gewillige Zweedse blondine van net in de twintig was blijkbaar teveel moeite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 hier ook niks, ben te stout geweest blijkbaar. Het vrouwtje vroeg wel of ik haar wilde inwisselen voor 2 van 18 maar ik ben ondertussen wijs genoeg om dat af te wijzen Op mijn lijstje stond Helaas ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Bijzonder mooi in zijn simpelheid Ron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 6, 2014 Share Posted December 6, 2014 Vier boeken en een kraskalender (terwijl ik nog een plank vol ongelezen boeken en een bloedhekel aan alles wat met gokken en kansspelen te maken heeft heb) Scheerspullen of een gewillige Zweedse blondine van net in de twintig was blijkbaar teveel moeite Nou, dat klinkt als een leuke pakjesavond.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Okke Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ik denk dat de Sint gladscheerders niet zo aantrekkelijk vindt. Misschien is hij bang voor alle net geslepen scheermessen in jullie kasten. Welk kind wilt nu een gladde Sinterklaas?? Drie kleuren proraso scheerzeep gekregen van de Sint. Helemaal in mijn nopjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Bijzonder mooi in zijn simpelheid Ron. Was maar een grapje, er stond even niks op mijn verlanglijstje, teveel medische kosten momenteel. Ik zie mezelf nu ook niet echt met een 11/8" aan de slag gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Dat neemt niet weg dat het een fraai mes is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Wat let je? als je nog ergens een pakje geld hebt rondslingeren Ik vind het vooral mooi ook door zijn eenvoud maar te groot om echt praktisch te zijn, meer iets van kijk ik heb de grootste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ik vrees dat mijn budget niet toereikend is voor deze schoonheid . Daarbij moet ik al budget gereserveerd houden voor een zekere Oostenrijkse damascener Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Waarom rijmen jullie niet? In een thread voor Sint en Piet? Betekent het feit dat de stoomboot de terugweg is gestart Voor jelui simpelweg "Uit het oog uit het hart?" Bij Sint komt dit alles in zijn grote boek Dus dat gaan jullie nog merken, bij het volgend Goedheilig bezoek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Oké, oké, Dan doe ik wel mee. Voor jou een rijm, zoals je vraagt. Al word ik hierdoor wel vertraagd. Want omdat Sint gisteren kado's liep uit te delen, Wil de kleine meid nu lekker met mij spelen. Wat de Sint denkt dat laat me eigenlijk koud, Maar ik heb best wel wat woorden over voor "Een Fijn Stukkie Kraut". Hier zal je het voorlopig mee moeten doen, Want vanmorgen trof ik een lege schoen. Maar ik heb me wel naar behoren, Echt heerlijk en deksels fijn geschoren. Het is nu klaar "well, that's a pity" Want ik ga nu spelen met Duplo van Hello Kitty. Beste forumvrienden, ik wil jullie nog vragen. Geniet alsjebliefst van de rest van de feestelijke dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Die Marco ramt hier effe gauw compleet een bundel uit zn mouw met spelen wens ik je veel plezier zelf pak ik effe een pot bier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 De Sint heeft toch aan mij gedacht, en heeft twee kwastenhouders meegebracht! (Maar eerlijk is eerlijk, ik had ze al verwacht ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts