Francis Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 Hello, ik ben Francis nieuw lid. Ik erfde van mijn via mijn vader enkele open scheermessen ,waarschijnlijk uit de tijd rond de eerste of tweede wereldoorlog. Op het mes staat "THE VELVET GLIDER" en op het doosje "TH SOLWAYE SPECIAL" "EXTRA BOLLOW GROUND" Made in Germany. Ik zoek reeds een tijdje meer informatie over fabrikant en mogelijk tijdperiode van makelij. Is er iemand op dit forum die mij mer informatie kan verstrekken ? Dank bij voorbaat, "Glatte groeten Francis
PI56 Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 Welkom Francis. Scheer je je ook met deze messen? Ik kan je niks vertellen over de messen, maar er zijn er hier op het forum vast wel deskundigen die er wel wat over kunnen zeggen. Wij zijn trouwens gek op foto's van scheerspullen.
SakasakaHeyhey Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Welkom Francis. Ik ben trouwens wel erg nieuwsgierig naar jouw messen:) Heb je ook foto's van de messen?
cutthroat Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Van harte welkom! Dat is een erg leuke nalatenschap. Nu, indien nodig, opknappen, slijpen en ermee scheren. En uiteraard foto's!
Recommended Posts