vandefrische Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Na een tijd de de-messen op een soort van vensterbank achter mijn wastafel uitgestald te hebben, vond ik dit een beetje een wanorde. Ik heb er het volgende op gevonden: Simpel hoeklijstje uit de bouwmarkt, gaten geboord, tegen de binnenkant van een zweuds kastjesdeurtje gelijmd, kwastje verf erover, en klaar. De incongruente verdeling baseert op de -in het zweudse meubelstuk door mij geordende liggende- glasplankjes. Dit weerom heeft te maken met mijn verzamelwoede qua mesjes. En alweer een bouwmarktprulding voor een paar euri doet zijn overzichtelijke dienst (2e Foto, slechte qualiteit, maar het idee is herkenbaar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Fantastisch maar wat een open ruimte tussen die krabbertjes, moet je toch iets aan doen, dan oogt het mooier Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandefrische Posted December 2, 2014 Author Share Posted December 2, 2014 Fantastisch maar wat een open ruimte tussen die krabbertjes, moet je toch iets aan doen, dan oogt het mooier Je bedoelt de nog lege 16 gaten? Geen zorg, daar wordt aan gewerkt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mooly Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Vind deze ook wel slim bedacht. Zeker die test tube stands... www.bruceonshaving.com/2010/10/01/storing-your-razors/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted December 11, 2014 Share Posted December 11, 2014 Zoiets, maar dan simpeler en met maar 7 plekken, heb ik klaarliggen. Voor iets van een tientje bij de Sligro gehaald. Een bruine en een witte. Ik had ze bedoeld voor mijn open messen, maar de openingen zijn iets te klein. Deze moet ik dus iets ruimer boren, maar om dit goed en netjes te doen heb ik een kolomboor nodig. En die heb ik (nog) niet. Dus tot dat moment liggen ze in de kast te wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joris Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 (edited) Ik heb Ikea Grundtal handdoekhaakjes aan de binnenkant van een kastje in de badkamer bevestigd. Een DE of SE hangt prima tussen 2 en 2 kunnen tussen 3. Edited December 12, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scheerder62 Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Simpel, en doelmatig Joris, echter waar ga je met nummer drie blijven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joris Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Simpel, en doelmatig Joris, echter waar ga je met nummer drie blijven? Ik heb dit aan beide kanten van het kastje en het is alleen voor de scheermessen die gebruiksklaar zijn. De rest van mijn collectie ligt in de slaapkamer in een doos. 4 stuks voor het grijpen is voor mij ruim voldoende. Meestal hangen er slechts 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scheerder62 Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Je kunt ook maar een tegelijk gebruiken, dus volgens mij is twee stuks voorhanden ook wel voldoende. Wil je mes niet meer meewerken, en je bent al in gezeeps, dan kun je snel de andere grijpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts