roland Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Even 'n topic in de recensies geopend... Wat vinden de 11 andere heren van de nieuwe kwast?! Ik moet er nog erg aan wennen, hij is lekker zacht als er schuim in zit. Hij heeft 'n grote, volle knot maar wat 'n sloot water neemt deze kwast op... PS: dit is trouwens m'n eerste das.
Barbiere di Figaro Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Ben er nu al behoorlijk tevreden over. De ergonomie en het gewicht van de handle zijn prima. De knot is wat korter dan ik van mijn Lijun&1980 silvertip gewend was. De backbone is vergelijkbaar. Ik denk dat de kwast nog wat meer los moet komen om echt veel zeep op te nemen. De geur moet er nog steeds wat meer uit. Ik verwacht dat de kwast nog beter gaat presteren. Is een heel leuk vooruitzicht.
Lampuhkap Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 De mijne (de enige Ivory in 2 Band) gaat mijn main kwast worden en er gaan heel veel kwasten uit deze week (van de 13 wil ik er misschien nog 5 overhouden) Ding lust een aardige hap zeep en met een drupje water erbij explodeert het schuim er gewoon uit! Heerlijk zachte tips en een flink stevige backbone, precies wat ik zocht! Handle is erg mooi qua formaat en gewicht. Vorm is gewoon precies goed.....i'm in love
Harkos Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ben zeer tevreden. Mag natuurlijk ook wel, want is best aardige investering geweest. De kwast is bij mij nu zo goed als reukloos.
Harkos Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Dat was te snel. Is inderdaad een zeepvreter en dorstig. Geeft prima schuim. Jaagt niet mijn andere kwasten weg. Ben nogal van de verzamelachtige, maar zal wel regelmatig uit de kast komen.
Recommended Posts