Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ach, qua hygiëne kan het geen kwaad. In het ziekenhuis draagt het personeel op de operatiekamers en aanverwante afdelingen ook mutsen in het kader van de hygiëne. Baarden zie je bij het personeel zelden. Wel bij patiënten, en dat levert nog wel eens grappige situaties op. Want als ze naar de operatiekamer moeten krijgen ze ook een muts op. Nou zie ik nog wel eens een mannelijke patiënt voorbij komen die zo'n muts op heeft terwijl hij een kale bol heeft, maar waar dan wel een hele dikke baard zonder bedekking onder hangt. De verpleegkundige heeft het dan niet helemaal begrepen. :lol:

Posted

In mijn werk moeten mannen dit 'baardnetje' ook opdoen wanneer hun baard langer dan 3mm is.Zelf ook wel is zo'n ding gedragen.Het kan aardig kriebelen.

Posted

Voor in ziekenhuizen vind ik het wel een goed systeem , ik neem aan dat mensen zo niet gaan zitten eten in een restaurant hahahhaha

Alle reden om je lekker te scheren , Blé zo'n baard.

Posted

Sjeesus, wat een baardmans zeg.... echte bruutus.

Kan mijn oude collega met baardje nog wel herinneren aan het eettafel.

Zat die lekker zn broodje hagelslag te smikkelen en je raadt het al.... bewaart die natuurlijk een paar hagelslagjes in zn baardje voor onderweg... zonder dat die het zelf door had uiteraard. :lol:

Posted

Ik ken een winkelier met (voorheen) een flinke baard. Die had speciaal onder de toonbank een klein spiegeltje liggen ter controle.

Posted
What's next? Thema versies uiteraard;

fb02e6db90196951af42ebc1a36c5750.jpg

of een beetje creatief vlechtwerk;

bb89Ladybeard620x310.jpg

gadverdamme,,dan wilik niet weten waar ze nog meer vlechten hebben :o:o:cry::cry::(:(