LongShave Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Huh.........?? De verkoop van baard netten stijgt dus hipsters kunnen hun gezichtshaar veilig houden tijdens het bereiden van voedsel http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2844284/Sales-beard-nets-soar-hipsters-facial-hair-safe-preparing-food.html
LongShave Posted November 29, 2014 Author Posted November 29, 2014 Als ik er zo bij zou lopen thuis zou mijn vrouw zicht toch echt gaan afvragen of ik...........
PI56 Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Ach, qua hygiëne kan het geen kwaad. In het ziekenhuis draagt het personeel op de operatiekamers en aanverwante afdelingen ook mutsen in het kader van de hygiëne. Baarden zie je bij het personeel zelden. Wel bij patiënten, en dat levert nog wel eens grappige situaties op. Want als ze naar de operatiekamer moeten krijgen ze ook een muts op. Nou zie ik nog wel eens een mannelijke patiënt voorbij komen die zo'n muts op heeft terwijl hij een kale bol heeft, maar waar dan wel een hele dikke baard zonder bedekking onder hangt. De verpleegkundige heeft het dan niet helemaal begrepen.
Robert79 Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 In mijn werk moeten mannen dit 'baardnetje' ook opdoen wanneer hun baard langer dan 3mm is.Zelf ook wel is zo'n ding gedragen.Het kan aardig kriebelen.
Shaving Silly Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Voor in ziekenhuizen vind ik het wel een goed systeem , ik neem aan dat mensen zo niet gaan zitten eten in een restaurant hahahhaha Alle reden om je lekker te scheren , Blé zo'n baard.
vandefrische Posted November 30, 2014 Posted November 30, 2014 Lijkt me voor deze heer problematisch: http://bin.snmmd.nl/m/m1mw6hsp7593_wd640.jpg
3gor4 Posted November 30, 2014 Posted November 30, 2014 Sjeesus, wat een baardmans zeg.... echte bruutus. Kan mijn oude collega met baardje nog wel herinneren aan het eettafel. Zat die lekker zn broodje hagelslag te smikkelen en je raadt het al.... bewaart die natuurlijk een paar hagelslagjes in zn baardje voor onderweg... zonder dat die het zelf door had uiteraard.
efsk Posted November 30, 2014 Posted November 30, 2014 Ik ken een winkelier met (voorheen) een flinke baard. Die had speciaal onder de toonbank een klein spiegeltje liggen ter controle.
LongShave Posted December 3, 2014 Author Posted December 3, 2014 Nu ook Baardmutsen...... Bron: Discovery Channel NL
vandefrische Posted December 3, 2014 Posted December 3, 2014 Ontzettend mooi! Altijd al niet willen hebben.
FairArie Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 What's next? Thema versies uiteraard; of een beetje creatief vlechtwerk;
antonius Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 What's next? Thema versies uiteraard; of een beetje creatief vlechtwerk; gadverdamme,,dan wilik niet weten waar ze nog meer vlechten hebben
Shaving Silly Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 What;s next.......? Ik vermoed een echtscheiding als je dat aantrekt !!
Shaving Silly Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Ik zeg maar nix hahahhahha https://www.facebook.com/178404522335336/photos/pb.178404522335336.-2207520000.1417715869./336984543143999/?type=1&theater
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now