Gepstra Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Zijn er hier meer mensen die er al eentje hebben? Het is me gelukt er eentje te bestellen, komt hopelijk volgende week Ik vraag me af of er ook slechte ervaringen mee zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Nog nooit van gehoord haha Denk vast wel dat er op B&B wat mensen met ervaring zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepstra Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 Nog nooit van gehoord hahaDenk vast wel dat er op B&B wat mensen met ervaring zijn. Dat zou ik er ook nog bijzetten inderdaad haha, denk dat er aardig wat mensen zijn die er niet van gehoord hebben. Leek me wel leuk om wat Nederlandse ervaringen te horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Dan zal jij vast de eerste worden! Net even gekeken naar dat apparaat. Wel een bijzonder modelletje!! Ben benieuwd naar je ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepstra Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 Dan zal jij vast de eerste worden! Net even gekeken naar dat apparaat. Wel een bijzonder modelletje!! Ben benieuwd naar je ervaring. Zekers! Ik kan misschien wel een ervaringentopic bijhouden wanneer ik hem binnen heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 Hoop dat ie bevalt, ik heb met opzet geen gekocht omdat een vriend het mij afraadde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepstra Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 Gaf hij ook een reden Snuff?[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Hij vond gewoon dat het niks speciaals was in vergelijking met tal van andere krabbertjes op de markt en ik beter mijn geld in mijn zakken kon houden. Heb ik dan ook maar gedaan, de iKon slant viel me ook al tegen na alle ophef die ze er over maakten. Maar ja persoonlijk, het kan best top zijn voor iemand anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LookOut Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Ik heb over dit krabbertje gehoord omdat het een van ShaveBusta's favorieten is, maar ik heb er nog niet voor gekeken om deze zelf aan te schaffen. Mocht ik ooit een slant willen, denk ik dat ik eerder voor de Merkur 37c zou gaan. Dat gezegd zijnde ziet de Razorock Stealth Slant er wel heel speciaal uit. Hopelijk wordt het een positieve "blind buy" voor jou Gepstra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepstra Posted December 1, 2014 Author Share Posted December 1, 2014 Hij vond gewoon dat het niks speciaals was in vergelijking met tal van andere krabbertjes op de markt en ik beter mijn geld in mijn zakken kon houden. Heb ik dan ook maar gedaan, de iKon slant viel me ook al tegen na alle ophef die ze er over maakten. Maar ja persoonlijk, het kan best top zijn voor iemand anders. Ik ben zelf wel een behoorlijke fan van Slants, vooral de Merkur 39C. Mijn belangstelling voor de Stealth begon bij de review van Michael Freedberg op Youtube, die had toch wel een erg positieve review. Maar we zullen inderdaad zien of het de verwachtingen waar kan maken. Ik heb over dit krabbertje gehoord omdat het een van ShaveBusta's favorieten is, maar ik heb er nog niet voor gekeken om deze zelf aan te schaffen. Mocht ik ooit een slant willen, denk ik dat ik eerder voor de Merkur 37c zou gaan. Dat gezegd zijnde ziet de Razorock Stealth Slant er wel heel speciaal uit. Hopelijk wordt het een positieve "blind buy" voor jou Gepstra! Dat is inderdaad wat me erg trok aan de Stealth, zwart aluminium, prachtig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts