Mol1981 Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Hoi, Ik ben op zoek naar iemand die bedreven is in het slijpen van open scheermessen in de buurt van hellevoetsluis. Ik heb denk ik genoeg hardware aangeschaft om een goede edge te krijgen maar het wil nog niet echt lukken. Dus ik denk dat het zou helpen om een keer mee te kijken met iemand die er al meer ervaring mee heeft. Als er interesse is hoor ik het graag! Groeten Robert
joostmoree Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Ach Robert, vorige week vrijdagmiddag had ik een uiterst genoeglijke middag met lunch vooraf in hotel New York met een Fransman uit La Rochelle met hetzelfde probleem. Nog iets meer zuidwestelijk dan jouw locatie. Opgelost! Stuur maar een PB naar het Westland! J
Buffel Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Daar zou ik dankbaar gebruik van maken! Het is erg leerzaam om eens mee te kijken, en nog gezellig ook
Snowmiss Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Met het risico dat ik niets aan de 'discussie' toevoeg, kan ik alleen maar zeggen ditto!
Recommended Posts