Jump to content

Mijn nieuwe aanwinsten

daniel146

Recommended Posts

Van de week heb ik deze 2 binnen gekregen. Ze zijn voor de verzameling maar ik ga me er zeker een keer mee scheren. Ik zal ze eerst

nog een keer goed schoonmaken volgende week krijg ik iets anders binnen waar je er niet snel 1 van zal zien

Als eerste een Gillette TV rocket Rhodium plated uit 1958

DSC00997.jpg

DSC00994.jpg

DSC00995.jpg

DSC00998.jpg

En de 2de is een Gillette rocket parat

DSC00989.jpg

DSC00992.jpg

DSC00991.jpg

vintage is leuk inderdaad, ik heb een tijdje met een Gillette Super Speed geschoren, maar ik ben eigenlijk meer van de nieuwe krabbers enzo.

Binnekort mijn nieuwste aanwinst een Gillette Empire gold gemaakt door American Button Company. Een echt oudje en er moet er nog 1 komen uit belgië.

En sommige moet je tegenaan lopen want anders zijn ze behoorlijk duur.

Een mooie set, zeker die British TV. De Amerikaanse variant is wat algemener maar heeft geen rhodium kop.

Ik ben helemaal benieuwd naar die ABC set. Ik heb er ooit een gekocht via ebay, maar die is helaas nooit aangekomen, mijn geld heb ik gelukkig wel teruggehad.

Nou daar komt tie marcel hij komt uit 1909. Een paar ligt gebogen tandjes maar voor 60 euro ga ik niet klagen:P. En morgen komt er als het goed

is uit frankrijk een aristocrat #66 binnen.

2006_01132013-MAI160001.jpg

2006_01132013-MAI160004.jpg

2006_01132013-MAI160003.jpg

Edited by Guest

Hier even een foto van de advertentie. Hij is in zeer goede staat en dat voor dat geld (30 euro) Het is de rhodium plated versie en ik mis alleen de

messenhouder

aristocrat.png

Ik heb hem vandaag schoongemaakt en hij was nog in nieuwstaat ik zal er binnenkort foto's van opzetten. Nu nog even wachten op me slim adjustable

en dan is het even klaar. Ik probeer ze te kopen van mensen die niet weten wat ze hebben dat scheelt aanzienlijk in de prijs.