Barbiere di Figaro Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Voor wie dit volgt of ooit gevolgd heeft: Over 20 minuten op BBC1 de laatste en beslissende race van dit seizoen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 ik volg alleen de motogp op de duitse sport1. wordt ook live uitgezonden. gr ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Het is niet te hopen dat hij de genen van zijn vader heeft want die heeft in het algemeen amper een race uitgereden.Hopelijk zal Max niet in de grindbak belanden of iedere keer een kapotte versnellingsbak krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Yep, BBC gekeken. Was pas de tweede race die ik gekeken heb dit jaar. Kijk alleen maar BBC, jammer genoeg hebben ook zij wedstrijden verloren aan de commerciële belangen van Bernie. Op RTL7 had je Olav de blinde Mol die vaak niet op zat te letten en regelmatig onzin uitkraamde. Geef me dan maar de BBC waar mensen van kennis over de startgrid lopen en daar nog volop met coureurs en teams in gesprek zijn. Volgend jaar zie ik wel wat er overblijft; en zijn weer volop wijzigingen in de teams. Hopelijk kunnen de andere teams het gat met Mercedes dichten. En hopelijk mag Max inderdaad vanaf dag 1 starten. Zal niet de eerste keer zijn dat een echte coureur opzij gezet wordt voor een wannabee met een rugzak vol sponsorcontracten. MotoGP heb ik dit jaar alleen Assen gekeken. Blijf het jammer vinden dat de Nederlandse televisie weinig aandacht geeft aan deze takken van sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 5, 2016 Author Share Posted May 5, 2016 Alle reden om dit draadje weer eens nieuw leven in te blazen! Per vandaag gaat Max Verstappen naar het grote RedBull-team en vervangt per direct Kvyat. Hard, maar wel super dat Max dat zo heeft afgedwongen met zijn prestaties. Alle gedoe eromheen, dat het niet boterde met Sainz of dat Kvyat geen goede kans heeft gehad, of dat het is om andere grote teams voor te zijn, is niet belangrijk. Die jongen is domweg heel snel en ik hoop dat we een Nederlander nu vaak vooraan zien, misschien wel podium of nog beter!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 5, 2016 Author Share Posted May 5, 2016 Ja man, 3e in China en dan twee weken later een foutje en weg ben je. Niet fijn, dat wereldje! Ook niet voor Max, die moet nu dit jaar laten zien dat hij sneller is dan Ricciardo. Maar die kan misschien naar Ferrari, dus als dat gebeurt dan kan Max misschien ook volgend jaar daar nog blijven. Veel hangt natuurlijk af van het materiaal maar dat ziet er voor RedBull erg goed uit. Grand Prix worden nog leuker om naar te kijken! Verstappen in gevecht met Hamilton, Rosberg, Vettel, Raikkonen! Geweldig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 Het is weer genieten om naar de F1 te kijken. Max die toch mooie dingen laat zien en uitgezonden door Ziggi sport dus niet meer steeds die irritante opmerking " we gaan even naar de reclame en zijn zo weer bij u terug" . Vooral zo irritant als je dan net in dat kleine schermpje een mooie inhaalactie zag grrrr Hij mag het nu gaan bewijzen bij Red Bull en laten we wel wezen wat een gigantische verantwoording en verwachtingspatroon er rust op een net 18 jarige jongen. Ik denk dat meniggeen hierabsoluut niet mee om kan gaan dus een diepe buiging voor zijn rust en mentale gesteldheid. 18 jaar zat ik nog op school, geen verantwoordlijkheden, geen stress enz. O ja en reed ik ook nog onbekommerd rond op mijn opgevoerde Zundappje 70Cc die wel tegen de 90 aanreed kom ik toch bijna bij de 200+ kilometer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 5, 2016 Author Share Posted May 5, 2016 Tot nu toe heeft-ie toch steeds beter gepresteerd dan we waarschijnlijk verwachtten. Zou toch wel heel bijzonder zijn als hij over een paar races sneller kwalificeert dan Ricciardo. Denk dat voor hem het leren kennen van een nieuwe auto niet zo'n probleem is. Die afstelling van die auto's is toch per circuit steeds anders. Kan niet wachten tot we volgende week de GP van Spanje hebben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 14, 2016 Author Share Posted May 14, 2016 Tsjonge jonge jonge wat een geweldige entree van Max bij Red Bull! Geen last van de druk, gewoon 4e met een teammaat die maar net sneller was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Ben benieuwd als hij naar enige weken de auto kent en hem naar zijn hand heeft gezet waar hij dan staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Zou echt sensationeel zijn hij op 1 en Ricciardo op twee mag Hamilton op 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 14, 2016 Author Share Posted May 14, 2016 Kan zomaar! De Mercedes-coureurs zijn geen vrienden. Rosberg kan risico's nemen, als hij er maar voor zorgt dat hij ook Hamilton meeneemt bij een gewaagde actie. En Hamilton zal Rosberg onder geen voorwaarde willen laten passeren. Hoop wel dat Max morgen bij de start uit het gewoel kan blijven. Stel je voor dat-ie morgen tussen de Mercedessen door naar de eerste plaats rijdt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Wat een race wat een overwinning, geweldig gewoon!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Kan zomaar! De Mercedes-coureurs zijn geen vrienden. Rosberg kan risico's nemen, als hij er maar voor zorgt dat hij ook Hamilton meeneemt bij een gewaagde actie. En Hamilton zal Rosberg onder geen voorwaarde willen laten passeren. Hoop wel dat Max morgen bij de start uit het gewoel kan blijven. Stel je voor dat-ie morgen tussen de Mercedessen door naar de eerste plaats rijdt.... Heb je al eens overwogen om geld te vragen voor je voorspellingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 55 jaar oud en dan de laatste ronden echt nerveus zijn of die Raikonen het nog zou flikken tot het verschil weer boven de seconde liep De eerste keer trouwens dat een botsing iets moois bracht toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 15, 2016 Author Share Posted May 15, 2016 Kan zomaar! De Mercedes-coureurs zijn geen vrienden. Rosberg kan risico's nemen, als hij er maar voor zorgt dat hij ook Hamilton meeneemt bij een gewaagde actie. En Hamilton zal Rosberg onder geen voorwaarde willen laten passeren. Hoop wel dat Max morgen bij de start uit het gewoel kan blijven. Stel je voor dat-ie morgen tussen de Mercedessen door naar de eerste plaats rijdt.... Heb je al eens overwogen om geld te vragen voor je voorspellingen? Ha ha! Geweldig dat het zo uitkomt! Hoorde vanmiddag ook Coronel hetzelfde voorspellen. Zijn naam is nu volledig gevestigd, upgrade voor Canada en ze kunnen vaker meedoen voor het podium. Het seizoen is nog niet voorbij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Schiet me nu opeens te binnen dat Ricciardo, nadat bekend was gemaakt dat Max voor Red Bull zou gaan rijden, in een intevieuw aangaf dat hij iemand nodig had die hem hopelijk weer uitdaagde. Nu volgens mij is hij op zijn wenken bedient Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Hij klaagde gisteren wel over de tactiek die Red Bull voor hem gekozen had. Niet onterecht misschien, maar het is ook wel wrang natuurlijk, de eerste race tegen Verstappen en dan 3 plaatsen er achter. Hoop dat ze met zijn tweeën nog een paar mooie één-twee's halen, dan komt het wel goed met ze. Overigens zijn de Engelsen en ook de Duitsers in mindere mate vele malen beter om dit soort evenementen te verslaan. Veel meer deskundigheid, veel meer inside info, veel meer toegang tot iedereen. Daar steekt het commentaar van Huub Stapel triest schril bij af..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Zal ik de enige zijn die zich dan d**d ergert aan dat oeverloze gel*l van die Olav Mol. Ik kan elke Grand Prix van te voeren uittekenen wat die weer weet te raaskalen met altijd dezelfde stopwoorden etc. Tuurlijk sensationeel die twee Mercedessen die in bocht drie lagen te dweilen maar hij heeft het er zo'n 50 ronden lang over gehad en dan vooral dat MAN O MAN O MAN, je zou denken dat iemand hem daar eens op wijst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 Voor als je benieuwd bent naar wat meer informatie over tijden en plaats op het circuit: https://f1.tfeed.net/live Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Balen zeg, twee keer op dezelfde plaats dat is redelijk slordig, hoewel daarna Vettel ook bijna op hetzelfde punt de fout inging. En dit leek wel een ouderwetse bandenwissel waarbij ook nog benzine geladen werd, ik denk een seconde of 10 a 15, zeg maar gedag tegen de eerste plaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 Echt jammer, want met Ricciardo in mineur had Verstappen de morele winnaar kunnen zijn, als die tot ergens de 6e plek was teruggekomen en dat had makkelijk gekund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Dat Ricciardi zich genaaid voelde kan ik me goed indenken. Wat een geklooi bij die bandenwissel. Hij had er normaal als 1e de pits uit kunnen rijden en dat kan in Monaco best we lang volhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 Echt jammer, want met Ricciardo in mineur had Verstappen de morele winnaar kunnen zijn, als die tot ergens de 6e plek was teruggekomen en dat had makkelijk gekund. Ja zeker, maar die Ricciardo is een handig manneke lijkt me zo. Lees ik net in de krant dat hij nu rept over het feit dat er hem door het team twee GP zeges zijn onthouden. Hij drie, Verstappen twee stops strategie tijdens de vorige GP en nu dit geklungel. Oftewel hij roept zichzelf tot morele winnaar uit van beide GPs en plaatst zich daarmee boven onze Max. Hopende dat Max met de nieuwe motor in staat is om in Canada hem voor te blijven anders blijft dit lang hangen en zal hij blijven verwijzen naar dit in zijn ogen aangedane onrecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joris Posted May 30, 2016 Share Posted May 30, 2016 Voor wat betreft Monaco heeft Ric een punt, voor Spanje in aanzienlijk mindere mate. Hij heeft niet aangetoond dezelfde race in Spanje gereden te kunnen hebben. Het zou mij niet verbazen als de set-up verandering voor de laatste run in q3, waar z'n auto wat "scherper" van werd, zijn banden slijtage gecompromitteerd kan hebben. In Monaco was het gewoon zuur. Er zijn nog genoeg races waarin hij zijn punt kan maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts