Ga naar inhoud

Aanbevolen reacties

ik volg alleen de motogp op de duitse sport1.

wordt ook live uitgezonden.

gr ton

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit jaar weinig tijd gehad, heb enkele races gezien. Ik mis wel de live verslag op RTL 7.

Wie weet gaat er in omroepland weer geld vrijgemaakt worden volgend jaar als Verstappen junior meerijd.

Ben overigens wel reuze benieuwd hoe hij het gaat doen. (Onze) Maxje ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is niet te hopen dat hij de genen van zijn vader heeft want die heeft in het algemeen amper een race uitgereden.Hopelijk zal Max niet in de grindbak belanden of iedere keer een kapotte versnellingsbak krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yep, BBC gekeken. Was pas de tweede race die ik gekeken heb dit jaar. Kijk alleen maar BBC, jammer genoeg hebben ook zij wedstrijden verloren aan de commerciële belangen van Bernie. Op RTL7 had je Olav de blinde Mol die vaak niet op zat te letten en regelmatig onzin uitkraamde. Geef me dan maar de BBC waar mensen van kennis over de startgrid lopen en daar nog volop met coureurs en teams in gesprek zijn. Volgend jaar zie ik wel wat er overblijft; en zijn weer volop wijzigingen in de teams. Hopelijk kunnen de andere teams het gat met Mercedes dichten. En hopelijk mag Max inderdaad vanaf dag 1 starten. Zal niet de eerste keer zijn dat een echte coureur opzij gezet wordt voor een wannabee met een rugzak vol sponsorcontracten.

MotoGP heb ik dit jaar alleen Assen gekeken. Blijf het jammer vinden dat de Nederlandse televisie weinig aandacht geeft aan deze takken van sport.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alle reden om dit draadje weer eens nieuw leven in te blazen!

Per vandaag gaat Max Verstappen naar het grote RedBull-team en vervangt per direct Kvyat. Hard, maar wel super dat Max dat zo heeft afgedwongen met zijn prestaties. Alle gedoe eromheen, dat het niet boterde met Sainz of dat Kvyat geen goede kans heeft gehad, of dat het is om andere grote teams voor te zijn, is niet belangrijk. Die jongen is domweg heel snel en ik hoop dat we een Nederlander nu vaak vooraan zien, misschien wel podium of nog beter!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd hard. Maar denk dat hij die plek wel verdiend.

Vraag me wel af wat nu in de hoofd van Kvyat omgaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja man, 3e in China en dan twee weken later een foutje en weg ben je. Niet fijn, dat wereldje! Ook niet voor Max, die moet nu dit jaar laten zien dat hij sneller is dan Ricciardo. Maar die kan misschien naar Ferrari, dus als dat gebeurt dan kan Max misschien ook volgend jaar daar nog blijven.

Veel hangt natuurlijk af van het materiaal maar dat ziet er voor RedBull erg goed uit.

Grand Prix worden nog leuker om naar te kijken! Verstappen in gevecht met Hamilton, Rosberg, Vettel, Raikkonen! Geweldig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja. Hoop alleen dat "onze" Max de druk aankan, hij weet nu wat er gebeurd als je niet op het gewenste niveau zit. Heb persoonlijk het idee dat hij zich niet zo gek laat maken en gewoon goede dingen laat zien.

Aan de andere kant de volgende generatie kan denk vaker met dit soort gelijke acties te maken krijgen, een contract stelt niet zo veel meer voor tegenwoordig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is weer genieten om naar de F1 te kijken. Max die toch mooie dingen laat zien en uitgezonden door Ziggi sport dus niet meer steeds die irritante opmerking " we gaan even naar de reclame en zijn zo weer bij u terug" . Vooral zo irritant als je dan net in dat kleine schermpje een mooie inhaalactie zag grrrr

Hij mag het nu gaan bewijzen bij Red Bull en laten we wel wezen wat een gigantische verantwoording en verwachtingspatroon er rust op een net 18 jarige :!::!: jongen. Ik denk dat meniggeen hierabsoluut niet mee om kan gaan dus een diepe buiging voor zijn rust en mentale gesteldheid.

18 jaar zat ik nog op school, geen verantwoordlijkheden, geen stress enz. O ja en reed ik ook nog onbekommerd rond op mijn opgevoerde Zundappje 70Cc die wel tegen de 90 aanreed kom ik toch bijna bij de 200+ kilometer :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot nu toe heeft-ie toch steeds beter gepresteerd dan we waarschijnlijk verwachtten. Zou toch wel heel bijzonder zijn als hij over een paar races sneller kwalificeert dan Ricciardo. Denk dat voor hem het leren kennen van een nieuwe auto niet zo'n probleem is. Die afstelling van die auto's is toch per circuit steeds anders. Kan niet wachten tot we volgende week de GP van Spanje hebben!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zag Max gisteren in een programma op tv daar vroegen ze hem " hoe ga je met de druk om, nu je bij een betere team gaat rijden" zegt hij heel droog "welke druk".

Wat kan de jeugd toch mooi zijn als je er zo in kan gaan met een pokerface.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tsjonge jonge jonge wat een geweldige entree van Max bij Red Bull!

Geen last van de druk, gewoon 4e met een teammaat die maar net sneller was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

En dan moet hij nog wennen aan de auto. Netjes gedaan hoop dat we morgen een paar leuke acties zien met als resultaat een mooie eind resultaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben benieuwd als hij naar enige weken de auto kent en hem naar zijn hand heeft gezet waar hij dan staat :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou echt sensationeel zijn hij op 1 en Ricciardo op twee mag Hamilton op 3 :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm dat gaat hem nog niet worden dit keer die volgorde. Heb wel het idee dat hij met deze auto en zijn talent dit jaar een podium pakt. Zoals je zegt het zou sensationeel zijn als hij bij zijn Redbull debuut een podium pakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan zomaar! De Mercedes-coureurs zijn geen vrienden. Rosberg kan risico's nemen, als hij er maar voor zorgt dat hij ook Hamilton meeneemt bij een gewaagde actie. En Hamilton zal Rosberg onder geen voorwaarde willen laten passeren. Hoop wel dat Max morgen bij de start uit het gewoel kan blijven. Stel je voor dat-ie morgen tussen de Mercedessen door naar de eerste plaats rijdt....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan rijd hij zichzelf wel heullll goed in de kijker. Help het hem hopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een race wat een overwinning, geweldig gewoon!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan zomaar! De Mercedes-coureurs zijn geen vrienden. Rosberg kan risico's nemen, als hij er maar voor zorgt dat hij ook Hamilton meeneemt bij een gewaagde actie. En Hamilton zal Rosberg onder geen voorwaarde willen laten passeren. Hoop wel dat Max morgen bij de start uit het gewoel kan blijven. Stel je voor dat-ie morgen tussen de Mercedessen door naar de eerste plaats rijdt....

Heb je al eens overwogen om geld te vragen voor je voorspellingen? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

55 jaar oud en dan de laatste ronden echt nerveus zijn of die Raikonen het nog zou flikken tot het verschil weer boven de seconde liep :D

De eerste keer trouwens dat een botsing iets moois bracht toch :roll:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je al eens overwogen om geld te vragen voor je voorspellingen? :D

Ha ha! Geweldig dat het zo uitkomt!

Hoorde vanmiddag ook Coronel hetzelfde voorspellen.

Zijn naam is nu volledig gevestigd, upgrade voor Canada en ze kunnen vaker meedoen voor het podium. Het seizoen is nog niet voorbij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.