Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben Stephan, 31 jaar oud en scheer mij nu ongeveer een jaar met een DE razor, voornamelijk de Chinese Gillette Tech.

Daar kwam ik op uit nadat ik op zoek was naar een alternatief voor die dure Gillette cartridgemesjes. Mijn baard ging steeds sneller groeien en werd stugger, dus ik moest steeds sneller die mesjes vervangen.

Na het afgelopen jaar wat verschillende mesjes geprobeerd te hebben icm die Gillette Tech, werd het wel eens tijd voor een andere krabber. Met mijn verjaardag in de buurt, heb ik die aan mijn vriendin gevraagd en heb nu een Pearl OC gekregen en nog wat andere dingetjes. (ik zal zo een foto plaatsen in het aankopen-topic)

En dit leek me nu wel een mooi moment om mij te registeren.

Posted

Welkom Stephan. En veel plezier met je nieuwe Pearl. En met al die andere nieuwe dingen die je binnenkort gaat aanschaffen omdat die hier op het forum aangeprezen worden:)

Posted

Bedankt iedereen.

Welkom Stephan. En veel plezier met je nieuwe Pearl. En met al die andere nieuwe dingen die je binnenkort gaat aanschaffen omdat die hier op het forum aangeprezen worden:)

Het lezen van een scheerforum is wel gevaarlijk ja. Ik heb al een lijstje met dingen die ik nog wil aanschaffen(oa die Plisson kwast), terwijl ik die misschien niet direct nodig heb. :D

• 1 month later...