Jump to content

Recommended Posts

Posted

Als je google't op speeldoos en dan afbeeldingen zie je dat best veel speeldozen in soortgelijke dozen zitten.

Maar ik vind op een of andere manier de deksel iets kerkelijk hebben ??

Die spiegeltjes van binnen zijn die kleine dingen ook spiegeltjes ?? Voor bijouterie lijkt het mij ook wel iets maar dan zou je ene spiegel groter verwachten omdat dames hun juwelen dan gelijk aandoen ?

Leuk hahhaha vind ik ook altijd interessant waar het vandaan zou kunnen komen.

Posted

Wat vriendje kon zien is dat er foto's in zitten en hij denkt :

De clou zit volgens hem in de fotootjes. En het ding is gemaakt door een handige knutselaar, niet door een professionele kistjesmaker maar meer als gebruiksvoorwerp.

Hij denkt aan een kistje om herinneringen aan iemands ouders in te bewaren. Het spiegeltje is dan een beetje vreemd?

Kan ook nog zijn dat die fotootjes en dat spiegeltje er laten zijn in gezet door die knutselaar, die zien er een beetje grof/klungelig uit.

Word vervolgd !!!

Posted

Het is wel oud !! Ouder dan wie dan ook op dit forum waarschijnlijk :D

Er zit een verhaal aan vast en helemaal als die dingetjes naast het spiegeltje inderdaad foto's zijn [ ik kan het niet goed zien op de foto ]

Het is van een boom gemaakt die god mag weten hoelang gegroeid heeft en overal in zit al jaren en jaren onder andere in dit kistje en zelfs als het geen duur ding is van een of andere bekende hotemetoot dan heeft iemand dit kistje gemaakt en is het daardoor al speciaal.

Posted
Hoe staat het met de duistere mysterie van de "doos" ??

Zitten er nou foto's in ?? Spookt het al in je huis hahhahhaha ???

je bent wel erg doosgericht he sill!!!

mysteriedoos???spookdoos??? :o hoe kom je erop :lol::lol::lol:

maar goed het kan wel een mooie scheerkist worden met een beetje handigheid en tlc

gr ton