Xmik Posted November 16, 2014 Posted November 16, 2014 Hallo leden, ik ben Xmik en ik ben nieuw op het forum, en mijn eerste deelname op een forum in het algemeen. Ik weet dus ook niet helemaal of ik het helemaal goed doe maar ik doe mijn best.
cutthroat Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Van harte welkom! Kun/wil je ook wat meer vertellen? Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Vrouw, vriendin, kinderen, hond? Hoe is je scheerverleden en waarom en hoe ben je bij het traditionele natscheren terechtgekomen? We zijn niet nieuwsgierig, maar willen wel graag alles weten
Xmik Posted November 17, 2014 Author Posted November 17, 2014 [sMILING FACE WITH OPEN MOUTH] wat een ontvangst, bedankt allemaal! Ik voel me nu al thuis. Ik ben Mikel van den Brink 37 jaar en ik woon in Schoonhoven. Ik vind het leuk om meer te weten te komen over het scheren met het open mes. Ook de historie en de sfeer van de scheer cultuur doet mijn hard sneller kloppen. Tot heden scheer ik mij met de bekende Gillette weg werp mesjes en wil dit gaan veranderen. Na het lezen van het boek de gladde jongens, ben ik gestart met het uitproberen van het zelf op te kwasten van het scheerzeep. Wat heel erg goed bevalt. Tot nu toe gebruik ik producten van the art of shaving, wat ik heb gekocht tijdens een vakantie in Italië. Na een scheer beurt van de New York Barbershop onder het hotel New York in Rotterdam wil ik meer weten over het open mes.
3gor4 Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Hey Mikel. Veel scheer en lees plezier. Heb je zelf al een krabbertje of ga je meteen voor het open mes?
Shaving Silly Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Wat gezellig weer een nieuw gezicht op het forum. Welkom en ik doe het ff voor alle nieuwe snuiten , iedereen welkom op dit gezellige forum en veel scheerplezier.
Tony Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Veel scheerplezier met je Gillette DE en mogelijk later met een straight Mikel,
talibeard Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Welkom Mikel en veel lees- en scheerplezier hier!
Robert79 Posted November 17, 2014 Posted November 17, 2014 Welkom ! wat heb je van 'The Art of Shaving' ?.creme of zeep ?
Recommended Posts