Jump to content

Nieuwe creme proberen . . . .

Ger

Recommended Posts

Ik voeg gewoon tijdens het schuim maken van mijn dvg old of extra fris 2 a 3 druppels amandel olie toe aan me kwast ,werkt perfect

Sja als de italianen het doen, dan kan ik het ook en het resultaat is een nog zachtere huid en fijn glad en verzorgt geschoren geheel ..

Gewoon van het nederlandse thee en kruiden huis jacob hooy.

gr.

co.

Ooit eens paar samples van dat TOBS gehad, was er niet zo van onder de indruk. Geur vond ik ok enkel de schuimkwaliteit vond ik tegenvallen.

Geur van TOBS vind ik (vaak) te overheersend en de schuim kwaliteit idd niet mijn ding (vergeleken met bv GFT of C&E).

Ik heb van de week nog een sample Almond opgemaakt maar ik vind dat toobs en ook GFT de neiging hebben om uit te drogen.Deze twee cremes zien er opgeklopt precies hetzelfde (structuur)uit.

Erg anders als bijvoorbeeld Musgo Real, Proraso en Palmolive

Een pot TOBS (creme) gehad die rook zo sterk die heb ik hier meteen verloot. De winnaar verlootte m meteen door wegens hetzelfde, de persoon daarna las ik beviel het wel.

Scheer- en schuimkwaliteiten daarentegen had ik geen moeite mee. Dat deed het prima.

In ieder geval: die pot TOBS is er de schuld van dat ik wat huiverig ben een zeep ongeroken te bestellen. Wat maakt dat ik de nodige interessante omschrijvingen laat voor wat ze zijn. Heel erg is dat niet hoor.

Vanochtend dan eindelijk zelf er mee aan de slag gegaan.

Mijn VH gebruikte is steeds direct vanuit de verpakking, de TOBS maar eens netjes in een kommetje aangemaakt.

Ik kan niet bepaald zeggen dat ik overdonderd was door de hoeveelheid schuim maar eerlijk is eerlijk, het werkte wel.

Misschien moet ik de opklop vaardigheden nog verder ontwikkelen maar het viel niet tegen.

Hoewel ik wel de indruk had dat je direct na het aanbrengen, het mes moet gaan hanteren. Laten inwerken leek me geen goed plan.

Het resultaat is prima. Hoewel ik de volgende keer toch eens iets van pre-shave in stelling zal brengen.

Tja, en dan de geur.

Je ruikt 'm best wel maar hinderlijk vind ik het niet. Een pure zeep lucht.

Ik weet niet wat dat gaat brengen in combi met een aftershave of ander luchtje maar dat zien we dan wel.

Ik heb nog geen geluiden gehoord dat ik vanavond in de schuur moet gaan liggen. ;)

Een pot TOBS (creme) gehad die rook zo sterk die heb ik hier meteen verloot. De winnaar verlootte m meteen door wegens hetzelfde, de persoon daarna las ik beviel het wel.

Scheer- en schuimkwaliteiten daarentegen had ik geen moeite mee. Dat deed het prima.

In ieder geval: die pot TOBS is er de schuld van dat ik wat huiverig ben een zeep ongeroken te bestellen. Wat maakt dat ik de nodige interessante omschrijvingen laat voor wat ze zijn. Heel erg is dat niet hoor.

Ja, Toobs heeft best wel een aantal die veel parfum bevatten.Persoonlijk vind ik de Lemon &Lime sterk maar wel lekker.Maar er zijn er ook bij, die ik lekker zacht vind ruiken.De aller eerste van Toobs die ik kocht was de Avocado, maar vind dat deze juist lekker en natuurlijk ruikt.Dit is ook mijn favoriet, maar dit is persoonlijk.

• 5 weeks later...

Het kan ook eens goed zijn het gezondheidsaspect te bekijken. Soms zitten er wat minder goede stofjes in de scheerzeep of creme. Een ideale site hiervoor is de Duitse site codecheck.info. Zo zijn bv Tdf en Cella prima, ook palmolive creme sensitive trouwens, maar Monsavon dan weer niet.