Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Luitjes,

Vandaag weer eens kunnen genieten van mijn spulletjes die ik aan boord niet heb staan.

Maar toen ik wat Musgo Real Aftershave Balm in mijn handpalm deed had het echt een nare vervelende geur die daarvoor helemaal niet aanwezig was.

En ik heb die aftershave balm nog minder dan 10 keer in totaal gebruikt dus er zit nog meer dan 90% in.... Heel teleurstellend want ik vind de geur best lekker.

Maar nou ruikt het gewoon rot en ik kan op internet verder niks vinden dat andere daar ook last van hebben.

En ik vraag me af hoe en waar dat vervelende geur ineens vandaan kan komen? Hebben andere dit ook meegemaakt?

Posted
Hallo Luitjes,

Vandaag weer eens kunnen genieten van mijn spulletjes die ik aan boord niet heb staan.

Maar toen ik wat Musgo Real Aftershave Balm in mijn handpalm deed had het echt een nare vervelende geur die daarvoor helemaal niet aanwezig was.

En ik heb die aftershave balm nog minder dan 10 keer in totaal gebruikt dus er zit nog meer dan 90% in.... Heel teleurstellend want ik vind de geur best lekker.

Maar nou ruikt het gewoon rot en ik kan op internet verder niks vinden dat andere daar ook last van hebben.

En ik vraag me af hoe en waar dat vervelende geur ineens vandaan kan komen? Hebben andere dit ook meegemaakt?

Welke geur heb je? Bij mij staat de Musgo Real Classic ASB op 1. (Voor mij) de beste en meest verzorgende ASB. Met de geur (bij zowel ruiken als het opsmeren) is niets mis. Althans tot op heden geen last van gehad.

Posted

Ik heb de Classic - groene.

En de geur vond ik in het begin heel erg anders ruiken dan wat het nu is. Oftewel het is helemaal verdwenen.

Ruikt nu heel erg zurig. Alsof het is gaan rotten o.i.d. En zou echt niet weten waar dat door zou komen?

Vind het wel een beetje zonde want ik heb het nog niet veel gebruikt.

Posted
Ik heb de Classic - groene.

En de geur vond ik in het begin heel erg anders ruiken dan wat het nu is. Oftewel het is helemaal verdwenen.

Ruikt nu heel erg zurig. Alsof het is gaan rotten o.i.d. En zou echt niet weten waar dat door zou komen?

Vind het wel een beetje zonde want ik heb het nog niet veel gebruikt.

Ik heb ook de Classic. Ben aan de 2e fles bezig. Misschien heb je een "maandagmorgen" ASB.

Posted

Misschien zitten er geen of te weinig conserveermiddelen in. Conserveermiddelen hebben weliswaar een wat slechte naam, of worden iig niet als 'groen' gezien, maar hebben bij dit soort gevoelige producten toch echt wel een functie.

Posted

Ik vind het vreemd en ik denk dat Claus Porto ook wel zou willen weten hoe het komt dat jouw ASB is gaan stinken.

Als het over het web gaat dat hun spul gaat stinken op de Ierse zee. dan verliezen ze toch een substantiële markt.

Maar vooralsnog genieten ik en mijn omgeving regelmatig van Musco Real Classic.

Posted
Ik moet toch nog eens een flesje van dat spul gaan aanschaffen. Ben toch erg nieuwsgierig.

Je kan die van 3gor4 wel over nemen, denk ik... ;)

Posted
Misschien zitten er geen of te weinig conserveermiddelen in. Conserveermiddelen hebben weliswaar een wat slechte naam, of worden iig niet als 'groen' gezien, maar hebben bij dit soort gevoelige producten toch echt wel een functie.

Ja zou kunnen... maar dat het zo snel begint te rotten!?

Ik vind het vreemd en ik denk dat Claus Porto ook wel zou willen weten hoe het komt dat jouw ASB is gaan stinken.

Als het over het web gaat dat hun spul gaat stinken op de Ierse zee. dan verliezen ze toch een substantiële markt.

Maar vooralsnog genieten ik en mijn omgeving regelmatig van Musco Real Classic.

Nee, dat zullen ze heus niet. :P

En ik wil dat merk ook helemaal niet afbranden. Want ik vond het juist een heerlijk riekend ASB-tje.

Ik heb wel 2 reacties op B&B kunnen vinden maar niemand die daar ook echt op gereageerd heeft.

Dus ik zou misschien wel een verkeerde batch hebben ofzo :|