Tillie Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 beste forumleden, ik snuffel al een tijdje rond op het forum maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld. beetje asociaal eigenlijk. maar ik ben een beginnende straight razor scheerder, waarmee ik ongeveer een maand of 8 mee begonnen ben. tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. ik heb een DOVO mes waarmee ik me dagelijks scheer en een GEORGE WOSTENHOLM & SON die ik nog moet slijpen, maar hiervoor een manier zoek die niet al te duur is maar wel voor herhaling vatbaar is. ik woon zelf in Breda. dat was het een beetje (en hoop dat het me vergeven is me niet eerder te hebben voorgesteld).
talibeard Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Welkom Tillie en veel plezier hier! Er zijn wel forumleden die voor een schappelijke prijs een straight kunnen slijpen maar die melden zich ongetwijfeld zelf wel.
MisterT Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Hoi Tillie, Welkom en veel lees, schrijf en scheerplezier . Groet. T.
cutthroat Posted November 11, 2014 Posted November 11, 2014 Van harte welkom! En aangezien je met het open mes scheert, is het je vergeven
3gor4 Posted November 12, 2014 Posted November 12, 2014 Ook een hartelijke welkom. Veel scheer en lees plezier.
Recommended Posts