Jump to content

Kappus Scheercreme Aloe Vera

Guest Diqiu-Long

Recommended Posts

Ik heb gister de Kappus Scheercreme Aloe vera gebruikt, zie ook mijn SOTD er over.

Deze scheercrème zou niet overal even makkelijk in Duitsland te krijgen zijn, op internet vind je ze onder de € 1,25 maar reken daar de hoge internationale verzendkosten bij en je bent beter af bij de Duitse apotheek, ik betaalde er namelijk €1,90, in Nederland zul je hem al helemaal niet vinden denk ik.

full.jpg

De onderste is de scheercreme waar ik over schrijf en bovenste is een andere scheercreme van dit merk, met een wat mannelijkere geur geloof ik, maar ik heb de men active nog niet gebruikt.

Het eerst wat mij eigenlijk opviel bij deze crème is hoe dik en geconcentreerd het is, je zou het eigenlijk wel een hardere creme kunnen noemen, maar het heeft duidelijk als voordeel dat je maar 1 cm a 1.5cm aan creme hoeft te gebruiken voor genoeg lather te maken voor drie passes.

Nadat ik de creme gelather had via het facelatheren kreeg ik echt een hele mooie en goed scheerschuim, ik heb snel een foto gemaakt van de scheerkwast vol met al het goeds.

full.jpg

De geur van deze scheercrème zou ik omschrijven als heel natuurlijk, niet typische parfum achtig zoals vele goedkope scheercrèmes, maar echt een geur uit de natuur en waarschijnlijk zal het wel Aloe vera geur zijn :?: Maar het ruikt heel prettig en niet te sterk, ik was echt aangenaam verrast door de prettige geur.

Dit is dus echt een scheercrème die ik kan aanbevelen, de apotheek zal het wel niet zomaar verkopen lijkt me, want eigenlijk is Kappus en nog een andere duits merk de enige scheercrèmes die ze verkopen en het is duidelijk een scheercrème die je niet even koopt in een supermarkt, deze scheercrème is volgens mij ook uitstekend geschikt voor de gevoelige huid.

Persoonlijk plaats ik deze scheercrème in het rijtje bij Speick en op internet zeiden ook nog Weleda, maar die heb ik zelf nog nooit gebruikt.