Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dank jullie wel !!!

Ik heb al gezongen vanmorgen met mijn honden en werd om 7.00 uit mijn mandje gebeld met de eerste gelukwensen :D

Eerste gebakkie is al op en vanavond heb ik een koffie en thee party met heel veel lekkers in de kapsalon met mijn dierbare.

Wat een verwennerijen allemaal !!!

Dikke kus Silly [ die gewoon 50 is !!! ]

Lang zal ik leven ,lang zal ik leven :D:D:D

Posted

Wat lief allemaal , ik zit nog verdekt opgesteld boven in mijn huis ivm de Sint Maarten kids en vier het zo in de kapsalon die omgetoverd is als koffie - thee huis met allemaal lekkers aan cake en koek en jammie .

De hele dag al lieve felicitaties van klanten en dierbare gekregen en bloemen , planten en zoenen en knuffels , zoooooooooooooo jarig vandaag !!!

Posted

Sil,van harte gefeliciteerd, nu mag je plaats nemen aan de tafel van wijze vrouwen en heb je stemrecht. :lol:

nog een hele fijne avond met z'n alle.

Posted

Wat een leeftijd. Dat zou je niet zeggen. Ook van mijn kant een hartelijke felicitatie en een dikke zoen, syl!

Posted

Oh gut dat roep ik ook altijd tegen ouwe vrouwen en jij hebt een oogbeschadeging Igor hahhahah maar dank je.

Het maakt ook niet uit vind ik er zijn dagen dat ik denk die kreukelzonde trekt niet meer op maar ik ben gewoon 50 !!!

Sta aan een nieuw tijdperk in bestaandje en voel me geweldig.

Het leven begint bij 50 hahahhahha

Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve wensen , ik heb het rest gebakje net opgegeten met koffie en ga gewoon weer aan de slag net als gisteren , het leven is goed !!!

Kus Silly