Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik zit op rolstoeldansen dat doe ik met mijn vriendinnetje van bijna 83 jaar die door 6 hersenbloedingen verlamd is geraakt en op mijn clupje zitten nog hele enthousiaste rolstoelgebruikers en lopende dansers die heel graag een wedstrijd in Duitsland willen dansen maar daar is geld voor nodig.

Door zoveel mogelijk stemmen te krijgen maken wij kans om te winnen en de droom van de dansers waar te maken dus willen jullie even voor mij stemmen ???

http://stichtingspecsaverssteunt.specsavers.nl/amstelveen/stichting-rolstoeldansen-amstelveen_17291/

Je kan vanaf 10-11-14 stemmen , alvast bedankt !!!

Kus Silly

Nog even het filmpje om een indruk te krijgen wat we doen , dit is tijdens een demo bij eindejaarsbal

Posted

Stemmen is mogelijk vanaf 10 november.

Mijn zus zit in een rolstoel (maar doet niet aan rolstoeldansen). Ik stem dus zeker op jullie initiatief!

Posted

Vanaf 10 november 10.00uur tot en met 8 december 16.00uur kunt u (1 keer per dag per e-mailadres, maximaal 20 stemmen per IP-adres) een stem uitbrengen op het goede doel van uw keuze. Nadat u op de stembutton hebt geklikt, opent een pop-up. Vul hier uw e-mailadres in, typ de woorden die worden getoond in het beveiligingsveld en druk op stemmen. Stemt u voor de eerste keer, dan ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Uw stem wordt pas verwerkt nadat u op deze bevestigingslink heeft geklikt. Alle stemmen die u hierna uitbrengt worden direct verwerkt, u ontvangt dan geen bevestigingse-mail meer.

Posted

Jippie , we gaan goed!!!

Tegen kinderland een van de andere projecten word moeilijk opboksen denk ik die hebben al 80 vrijwilligers :roll::roll:

Maar iedere stem voor ons is er een !!! Dank je wel iedereen

KUS Silly

Posted
Net ook mijn stem gegeven. Wat een leuk filmpje om te zien trouwens.

Dank je wel, heel veel mensen kunnen zich geen beeld vormen bij rolstoeldansen dus met filmpje kan je zien hoe leuk het is. Dit heet combi-dansen.

Er is ook duo dansen dan doe je met 2 rolstoelen naast elkaar en dan ben ik de muzikale duwer en gaat het om de rolstoelgebruikers en doen we allemaal leuke dansen een soort lijndansen op muziek.

Muzikale duwer ben je als de rolstoelgebruiker niet in staat is om zich zelf zelfstandig voort te bewegen in de rolstoel door bijvoorbeeld een verlamming aan een van de armen zoals mijn danspartner heeft.

Posted

Ik was gisteren op dansen en we zeiden allemaal tegen dat kinderland kunnen we haast niet op :evil::evil::evil:

Dat is ook nog eens een hele grote bedoening GRRRRRRRRRRRRRRRRRR dus probeer zo veel mogelijk voor mij te stemmen, je mag 1x per dag stemmen. Nou word dat vaak een gedoetje voor mensen iedere keer gaan stemmen maar als je soms ff nix te doen heb druk dan een keer extra op stem !!!

Kus Silly