Jump to content

SOTD Diqiu-Long - Kappus Scheercreme Aloe Vera

Guest Diqiu-Long

Recommended Posts

Zo vandaag twee nieuwe scheercrèmes gekocht en aangezien ik nog niet geschoren had en een tweedaags baard had staan kon ik een van de nieuwe scheercrèmes direct aan het werk zetten en ik heb de Allies en Axis samen laten werken :lol:

full.jpg

Pre-shave: Nivea Deep Cleaning Face Scrub

Scheercreme: Kappus Scheercrème Aloe Vera for sensitive skin

Scheerkwast: Edwin Jagger Best Black Badger

Krabber: Edwin Jagger DE89L

Mesje: Rapira SS gebruikt voor vierde keer

Aftershave: Balea Men ASB Sensitive

De Kappus Scheercrème Aloe Vera bevalt mij echt zeer goed en ik heb al veel scheercrèmes gebruikt en vind de meeste Duitse scheercremes inderdaad wel goed maar de Kappus scheercreme is vrij geconcentreerd en dik, waardoor 1 a 1.5 cm meer dan genoeg is en je krijgt een hele goede lather ermee en de geur ruikt lekker natuurlijk, daarmee verschilt ie dus eigenlijk in met bijvoorbeeld Palmolive, Florena, Wilkinson welke wat dunnere scheercremes zijn en je beter wat meer kunt gebruiken, kwa performance is het vergelijkbaar met Speick en hij lijkt me beter geschikt voor de gevoelige huid.

Oh het is tevens een vegetable based scheercrème ofzo, althans staat op het doosje, hij ruikt dus ook gewoon naar de natuur en dat is best prettig vind ik en het is niet een erg sterke geur.