Jump to content

Nieuw hier

thokal

Recommended Posts

Tot mijn schrik zie ik een aantal negatieve reacties en daarom stel ik me graag even voor. Excuses hiervoor; het was beslist niet mijn bedoeling om tegen de forumregels in te gaan.

Mijn naam is Thomas Kaldijk, 62 jaar en al 41 jaar werkzaam in het speciaal en voortgezet onderwijs. Altijd natscheerder geweest maar sinds drie jaar bezig met kwast en DE . Zoals velen van jullie direct veel aan het proberen en verzamelen en zo langzamerhand zijn mijn voorkeuren gevormd. Favoriete messen zijn de vintage Gillettes (Rocket, Superspeed, Slim Adjustable) en mijn meest gebruikte zepen zijn MWF, Harris Arlington, Shoppe Baker Street, de Raffinato van BDF en de Bluebeards Revenge shaving cream. Favoriete mesjes zijn de red Personna's. Ik heb besloten om vanaf nu de synthetische kwast te gebruiken; vandaar dat ik nu mijn dassen en boar kwasten te koop aanbied. Op dit moment gebruik ik de HJM van Muhle en heb net de Pilsson van L'Occitane aangeschaft. Hoop jullie hiermee voldoende informatie verstrekt te hebben.