Jump to content

Hallo allemaal

Kazuma

Recommended Posts

Mijn naam is Patrick 32 jaar uit Haarlem.

ik scheer me nu ongeveer anderhalf jaar me een DE mes en heel soms met een straight razor,

daarvoor heb ik van alles geprobeerd van wegwerp tot elektrisch maar niks voelde goed, ik kan me helaas niet iedere dag scheren maar 1 keer per 2 dagen is geen probleem.

ik ben begonnen met de Mühle Sophist set met een silvertip borstel

daarna een Merkur Futur set en vanmorgen een Merkur Progress binnen gekregen

verder heb ik nog een dovo straight razor met strop en spanriem, een EJ medium silvertip borstel een een aardige collectie Tobs scheer cremes en asb (de sandelwood is mijn favoriet).

ik gebruik eigenlijk alleen maar feather mesjes, de merkur en derby mesjes voelen niet goed op mijn huid.

Ik ben nu opzoek naar een synthetische borstel, (ik zeg wel opzoek maar eigenlijk wil ik ze allemaal) en een vintage gilette.

Nou dat was is en ben ik

Edited by Guest

Ik ben nu opzoek naar een synthetische borstel, (ik zeg wel opzoek maar eigenlijk wil ik ze allemaal)

Welkom op het forum Patrick, kijk dat is iemand die weet wat goed is, gelijk heb je, :lol: allemaal kopen

op mijn web site kan je links vinden naar alle goede synthetische borstels :twisted:

Mühle

Omega

Plisson

Kent Infinity

Edwin Jagger

Grooming Co

Simpson Chubby 2

Beauty Strokes HIS

Frank Shaving Pur-tech

Edited by Guest