Jump to content

Black Goodfella safety razor nz made

LongShave

Recommended Posts

Niet zelf geprobeerd maar toen ze een aantal jaren terug begonnen waren de meningen van gebruikers op B&B sterk verdeeld. Ze zijn schijnbaar heel erg mild, een pluspunt voor sommigen maar een ontwerpfout volgens anderen. De inmiddels overleden Cooncatbob was absoluut overtuigd van een ontwerpfout en heeft er eentje aangepast (ik meen door de tandjes de helft dunner te maken) waarna hij, volgens Bob, al veel beter schoor.

Tja, zoals gebruikelijk, een gevalletje UEKAZ! ;)

Aangezien ik wel van mild maar niet van heel mild hou ben ik verder weggebleven van Goodfella.

Niet zelf geprobeerd maar toen ze een aantal jaren terug begonnen waren de meningen van gebruikers op B&B sterk verdeeld. Ze zijn schijnbaar heel erg mild, een pluspunt voor sommigen maar een ontwerpfout volgens anderen. De inmiddels overleden Cooncatbob was absoluut overtuigd van een ontwerpfout en heeft er eentje aangepast (ik meen door de tandjes de helft dunner te maken) waarna hij, volgens Bob, al veel beter schoor.

Tja, zoals gebruikelijk, een gevalletje UEKAZ! ;)

Aangezien ik wel van mild maar niet van heel mild hou ben ik verder weggebleven van Goodfella.

Top! Dank voor je uitvoerige én nuttige info, Harrie. Aangezien ik een fan ben van agressieve krabbers zoals de Fatip en de Roedter blijft de Goodfella in Nieuw Zeeland.

Graag gedaan! Als je van Fatip houdt (Roedter nooit geprobeerd) lijkt de Goodfella me inderdaad niks voor jou. Hoewel ik hem dus ook nooit geprobeerd heb moet je (vanwege het grote aanbod) niet eens willen alles zelf geprobeerd te hebben denk ik. Zo is bv. het Gillette-virus bij mij ook nooit aangeslagen.

• 1 year later...

Iemand ervaringen en/of informatie over die Goodfella ten opzichte van de Gillette krabbers (Old Type en New Improved) en

de vele afgeleiden/copieen daarvan ?

Vraag me af of ik zo'n ding moet aanschaffen of dat ik al een aantal soortgelijke krabbers heb ... :lol:

Ik heb ooit een goodfella verkocht aan iemand van het forum, hij is hem zelf komen ophalen weet ik nog. mijn geheugen is echter een zeef dus ik weet niet meer wie. Zelf vond ik er niks aan.