cutthroat Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Ik weet dat niet iedereen hier even gecharmeerd is van Mastro Livi, maar ik kwam deze tegen op SRP en wilde 'm toch met jullie delen. Een nieuw mes van Mastro Livi. Leuk toch? Nog een fotootje. Het kleine mesje op de foto is in werkelijkheid een 7/8. De XL variant is een full hollow, 49/16, met scales uit thuya burl aangekleedde variant. Hieronder nog een filmpje over het maken ervan. [bBvideo 560,315]http://youtu.be/r5qRup0xkyo[/bBvideo]
efsk Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Geestig. Ik denk nog wel kleiner dan die Henckels in ivoor van een tijdje terug. Zou je je ermee kunnen scheren, vraag ik me dan af...
Snuff Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 doet me meer denken aan de Franse revolutie, O nee dat was een andere toepassing natuurlijk Nice showpiece.
FairArie Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Zou je je ermee kunnen scheren, vraag ik me dan af... In plaats van het mes over je gezicht halen, zal je je gezicht over het mes moeten halen
joostmoree Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Ik zie dat Livi ook al van het pinnen af is en is overgestapt op (i.c. macro)bolts!. Overigens twee leuke foto's heeft zijn neefje Razorboy gemaakt! Het filmpje is ook heel aardig met in de hoofdrol mastro il lucidatore del suo ego. J
Noxa Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Zou je je ermee kunnen scheren, vraag ik me dan af... In plaats van het mes over je gezicht halen, zal je je gezicht over het mes moeten halen En je hebt een volledige koe nodig om hem te stroppen.
Snuff Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Ik zie dat Livi ook al van het pinnen af is en is overgestapt op (i.c. macro)bolts!. En zijn messen waren al niet van de mooiste met in de hoofdrol mastro il lucidatore del suo ego. Zou het Joost? En je hebt een volledige koe nodig om hem te stroppen. Gewoon enkele keren over zijn hand halen en klaar toch?
cutthroat Posted October 30, 2014 Author Posted October 30, 2014 Zou je je ermee kunnen scheren, vraag ik me dan af... In plaats van het mes over je gezicht halen, zal je je gezicht over het mes moeten halen En je hebt een volledige koe nodig om hem te stroppen. En een halve boom om de paddle te maken
timmert26 Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 moet je een hele leprechaun vermalen voor de pasta.
FairArie Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 - hele koe om te stroppen, - halve boom voor een paddle, - hele leprechaun voor de pasta. Zal het misschien bedoeld zijn als een wegwerpmes voor eenmalig gebruik?
Kogel Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Ik heb er niet zo veel mee om dingen heel groot te maken. Echter dit is wel knap. Zwaar werk ook. Wat zal die vent sterk zijn.
Snuff Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Mij stond meer tegen dat de twee die ik heb gehad heel matig waren als het op scheren aankomt
Noxa Posted November 4, 2014 Posted November 4, 2014 Leuk. Man maakt mooie messen enkel enige wat me tegen staat is die gemakzuchtige boutjes. Dank je.
cutthroat Posted November 6, 2014 Author Posted November 6, 2014 Waarschijnlijk omdat hij ook boutjes gebruikt. Maar de microbolts die wij gebruiken of het waarschijnlijk uit de vliegtuigindustrie stammende exemplaar van de Mastro Livi, daar zit nog wel wat verschil tussen
Recommended Posts