LongShave Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Weer een Crowdfunding Project. Wel innovatief denk ik. De rode vind ik wel mooi. De DiZor Razor Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Die zijn zeker mooi Eric. Ik vind de rode ook de mooiste. Blauw of zwart zou ook niet misstaan denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Ook innovatief zoals de blade geplaatst wordt. Of is dit ooit zo gebruikt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmert26 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 waarbij je 2 mesje op elkaar kunt doen? Gaan we nu het cartridge systeem in een DE moffelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Twee mesjes? EDIT: zie het nu pas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmert26 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Voor het eerst een die in ieder geval een normale prijs vraagt, 39 dollar voor een investering is nog een keer te overzien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Ook innovatief zoals de blade geplaatst wordt. Of is dit ooit zo gebruikt?? Je bedoelt de magneet of het systeem waarbij het mesje op de "baseplate" wordt geplaatst, ipv op de topplaat? Dat laatste is op zich al heel oud; ik heb een Darwin en Eclipse krabber die dat hebben en er zijn er vast nog meer. De krabbers die ik noem stammen al van de jaren 20 van de vorige eeuw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Ik ga eerst maar is wachten op de eerste revieuws.Anders ben ik geneigd meteen zo'n rode exemplaar te bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Volgens de link heeft dit project het niet gehaald, of die krabber er nog gaat komen is dus maar afwachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Gezien: $5,910USD RAISED OF $75,000 GOAL denk ik niet dat deze er ooit gaat komen. Wel jammer want het concept sprak me wel aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joris Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Ik vraag me twee dingen af. - zijn alle scheermesjes überhaupt magnetisch? Veel rvs legeringen zijn dit niet. - hoe eng is het om een mesje aan te raken? Van al mijn scheermessen vind ik het wisselmechanisme van mij injector het gevaarlijkst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
merwtje Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Bij een Injector is het toch juist heel simpel een mesje te wisselen? Wat is daar gevaarlijk aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joris Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Gaat bij sommige Injectors niet zo soepel, vanuit een kunststof cassette soms zelfs onmogelijk als de helft van de mesjes er al uit zijn. Ben dan geneigd te gaan helpen met m'n vingers. Voor mij is het mechanisme een gimmick die z'n twijfelachtige doel mist. Een leeg handvat voorzien van een nieuw mesje is al helemaal een uitdaging. Helaas scheert mijn Stick Schick wel erg fijn. Ik had ooit een E-type die ook echt open kon. Dat werkte beter dan de cassette. Ik meen dat ik die ooit met jou geruild heb voor een Tech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts