Jump to content

De betekenis van je naam ?

Shaving Silly

Recommended Posts

Waarom ik Shaving Silly heet dat is vrij simpel en Kalerolf en Longshave hun naam hebben ook.

Waarom Snuff met 2 ff geschreven word vroeg ik mij net af in de slowchat en waarom EFSK zo heet kwamen we achter op de forum meeting en oefen dag in mijn kapsalon maar ik kom namen tegen ................ :roll::roll::roll::roll:

Waar ik met de beste wil van de wereld geen betekenis bij kan verzinnen.

Vind je het leuk om te vertellen hoe je aan je Forumnaam gekomen bent ??? Ik vind het leuk om het te weten !!

Long story, ik rookte al van heel jonge leeftijd (7jaar) maar kwam een keer in Duitsland tijdens een training met de honden (jaar of 15 denk ik, trainde toen met mechelse herders) in contact met enkele Beierse mannen die steeds maar zo'n zwart spul uit een doosje op hun hand strooiden en dan via hun neus inhaleerden. Dat was dus snuiftabak.

Ze zagen mijn interesse en boden me ook wat aan, nu was ik altijd wel bereid om een uitdaging aan te gaan dus.... Ze goten een flinke hoeveelheid op mijn hand en daar ging ik (vul zelf maar in wat voor gevolg dat had).

Een goed jaar later toen ik koos voor het militaire leven was het ons vaak verboden om te roken in vele omstandigheden. Toen ging ik meer en meer snuiftabak gebruiken en kreeg zo de bijnaam Snuff. In de loop der jaren heb ik ruim over de 700 verschillende soorten geprobeerd.

Voila dat weet je dan ook weer :-)

Torqual maakte voor het eerst zijn opwachting in 1990 in een van de boeken van Jack Vance van de lyonesse trilogie. Hij vond van zichzelf dat hij de beste zwaardvechter van Aquitaine was en hij was ingehuurd door Koning Casmir van Lyonesse om voor onrust te zorgen zodat de omliggende koningrijken hun handen te vol zouden hebben om te merken dat koning Casmir een invasie aan het voor bereiden was. Dus toen ik een naam zocht ergens halverwege de jaren 90 die nog een beetje uniek was ook voor een game waar ik toendertijd een server voor hoste is het Torqual geworden en gebruik die nog steeds :)

3gor4 met den cijfers is een beetje ontstaan uit de cybertaal en staat eigenlijk voor 'Egora' aangezien mijn echte naam Egor is en uitspreekt als gewoon Igor.

Ik ben ook van Russische komaf en mijn oma noemde mij altijd Egora. En dat is te vergelijken als Jan en JanTJE.

Mijn beste maatjes noemen mij ook gewoon Egora.

Dus zodoende :P

Noxa betekend grofweg "schadelijke invloed" of een "externe invloed die schade veroorzaakt". Het is een medische term die ik ongeveer 15 jaar geleden opgeduikeld heb toen ik op zoek was naar een passende nickname voor in computer games. Er was destijds (toen ook al) veel gedoe over de schadelijke invloed die computer games of kinderen had, dus dit leek mij wel toepasselijk.

Altijd weer een leuk topic om aan deel te nemen ;)

Snowmiss is verzonnen door mij voor, toen vooral, engelstalige fora en is gewoon mijn achternaam achterstevoren en dan een extra w en s toegevoegd zodat het nog ergens op leek :D

Overigens zijn er genoeg andere fora waar men bij deze nick toch vaak genoeg denkt dat ik een vrouw ben :lol: