Ger Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Ik lees hier en daar dat je geen draaiende beweging mag/moet maken met je kwast, als je gaat inzepen. Waarom eigenlijk niet? Is dat om het behoud van je kwast of zijn daar andere redenen voor?
Johan Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Sommige mensen zeggen dat je kwast sneller zijn haren verliest als je draaiende bewegingen maakt.
Snuff Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Hoef je je niks van aan te trekken, ik heb hier zelfs een borstel die al meer als 40 jaar gebruikt is met draaiende bewegingen. Vooral een kwestie van fabrikanten die zich indekken.
Robert79 Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Er wordt zoveel gezegd ! zoals dat je een kwast beter op zn kop kan laten staan in een standaard en dat je kwast langer mee gaat.
SakasakaHeyhey Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Helemaal mee eens met de rest van de forumleden. Lekker gebruiken zoals jij het prettig vindt. Bij normaal gebruik kan het geen kwaad. Ik kan mij wel voorstellen wanneer je heel veel druk uitoefent en dan draaiende bewegingen maakt je haren verliest, maar wie doet dat nou?
marzman Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Ik heb het ook wel eens ergen gelezen maar ik kan me niet voorstellen hoe je schuim maakt zonder te draaien (al helemaal niet in een kom).
Recommended Posts