cobus75 Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Ik ben Co,en ben 57 jaar, Nat scheren doe ik van af eind mei 2000,daar ik gezegend ben met een normale huid en een stevige zware baard groei,zonder problemen Dus heb ik dit mooie forum ook sinds vorig najaar gevolgd en uitgelezen. Mij kan je bestempelen als een stille volger,die als laatste activiteit's avonds, dit forum even na pluist en geniet van jullie verhalen. Scheren doe ik met een mach 3 mesje en in het het begin scheergel. Van af februari 2013 ben ik over gestapt op harde scheerzeep van De Vergulde Hand. Mijn scheer gerei bestaat momenteel uit, Een gillette mach 3 scheerhouder. Een parker mach 3 zwart. Een parker DE Ivory en astra groen mesjes. Een grote vero 5406 kwast. Een Edwin Jagger bestbadger light horn m. Een edwin Jager nickelen pure das. Een dichte metalen gold dachs scheerkom. En 2 dichte komen die bestaat uit een rvs kom met een zelf gemaakte deksel van okumee triplex ,welke ik netjes schelpenwit gemaakt heb en van een blanke eiken knop der op,voor zien heb Ásb's: wilkinson asb. Asb's: nivea herstellende balsum. ook heb ik vorige jaar dr.harris windsor harde scheerzeep gebruikt tot het op was. Afgetest:wilkinson harde scheerzeep. :gillete sensor 2 voudig scheermes. :gillete fusion. :scheergel *. Voor me dagelijkse scheerbeurt ,gebruik ik ook nu me mach 3 mesje. Wat resulteert in een zonder irritatie geschoren gezicht. Groetjes. Co.
3gor4 Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Hey Co! Welkom en veel plezier hier. Uiteraard zijn we wel benieuwd naar je spulletjes, dus foto's zijn ook van harte welkom!
Robert79 Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Welkom ! maar waarom scheer jij je dan nog dagelijks met die dure 'Mach 3' mesjes ? Ohja, ik zie dat je ook nog een dorpsgenoot bent !
Marcel Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Welkom Co, mooi dat je je uiteindelijk ook aangemeld hebt!
cobus75 Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 robert, met een mach 3 mesje ,kan ik me tussen de 21 en 23 dagen zonder probleem scheren. ik koop ze in per of 5 stuks dan wel 8 stuks per doosje dat is dus dan e.2,20 per stuk. op dit forum las ik iets van jullie dat je bij de 2 1/3 mesje per week gebruikt a e,1,40 dus. dat is voor mij dus e.2,20 gedeeld door 21 dagen. is dus goedkoper per week dan De mesjes,en kosten technische heb ik dus geen redenen om over te stappen. daar komt bij dat mach 3 scheren voor mij persoonlijk, erg prettig zorgeloos scheren is. gewoon op de goede manier scheerschuim aan maken en even een minuutje op je gezicht laten in trekken,dit is voor mij no zonder problemen.
cobus75 Posted October 26, 2014 Author Posted October 26, 2014 marcel, ik zie dat de site-pc forum tijd nog op zomertijd staat. groetjes. coo
marzman Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Is een vinkje bij je instellingen dacht ik (zit nu op tapatalk)
Marcel Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Klopt, maar het zou mooi zijn als de baas dat even site-wide zou kunnen omzetten zodat iedereen gebruik maakt van de wintertijd.
Robert79 Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 robert,met een mach 3 mesje ,kan ik me tussen de 21 en 23 dagen zonder probleem scheren. ik koop ze in per of 5 stuks dan wel 8 stuks per doosje dat is dus dan e.2,20 per stuk. op dit forum las ik iets van jullie dat je bij de 2 1/3 mesje per week gebruikt a e,1,40 dus. dat is voor mij dus e.2,20 gedeeld door 21 dagen. is dus goedkoper per week dan De mesjes,en kosten technische heb ik dus geen redenen om over te stappen. daar komt bij dat mach 3 scheren voor mij persoonlijk, erg prettig zorgeloos scheren is. gewoon op de goede manier scheerschuim aan maken en even een minuutje op je gezicht laten in trekken,dit is voor mij no zonder problemen. Ja, okee, in jouw geval wel als je van een bedrag uitgaat van €2,20, maar een heleboel mensen hebben hun mesjes in een bulk van 100 st voor €10 incl verzenden en die doen er minimaal 4 beurten mee.Dus als je €10 deelt door 400 scheerbeurten...... Maar je moet natuurlijk doen wat voor jou het beste is, en daar kan geen prijs tegen op
cutthroat Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Van harte welkom (zelfs met een multi-maaier )!
Recommended Posts