LongShave Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Hier nog zo'n Kickstarter Project met een Safety Razor: Thomas Clipper - classic shaving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Leuk. Alleen weten wij niet hoe hij scheert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caliban Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Deze ziet er wel erg netjes uit. Ben nog steeds erg blij met mijn Edwin jagger, dus tenzij deze echt veel beter scheert zie ik nog even de kat uit de boom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Wat is hier zo speciaal aan dan? Behalve dat ze groen bezig zijn door gerecycled staal te gebruiken? Zo'n hendel heb je zelf ook snel en makkelijk gedraaid. Het is jammer dat wij geen rvs staven aan boord hebben liggen maar anders had ik er al eentje gedraaid. Ben zelf op het moment bezig om een messing handvat te draaien voor een kwast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Als ik het goed lees, komt de kop uit India. Dat is denk ik ook waarom het "designed in London" heet. Interessant 3gor4, als je zelf dat soort handles kunt draaien! Heb je de apparatuur om de juist schroefdraad erin te krijgen? Doen wij de contacten met India wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Vandaar 'designed in London' dus.. Heb zelf jammer genoeg geen draaibank thuis staan. Of een kolomboor. Daarom maak ik er ook gretig gebruik van als ik aan boord ben in de uurtjes wanneer het even rustig is. En jammer genoeg hebben we ook geen beitels om zo'n 'knurled grip' te maken. Vandaar dat ik één dezer dagen ook een centerponsje ga bestellen en aanpassen om hem passend te maken voor de Fatip/ Roedter. Als de resultaat er eenmaal is wil ik ook best voor andere forum members centerponsjes aanpassen (kostenloos). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts